Van welke producten moet je per se het a merk hebben?? Ik (geldt overigens niet voor vriendlief) - coca cola - calve pindakaas - unox rookworst - heinz ketchup Misschien kom ik later nog op andere dingen, maar dit staat bovenaan.
ook coca cola, remia mayo, heinz ketchup, calve pindakaas, maaslander kaas, syoss, zwitsal, pampers, palmolive (manlief), dove, always (maandverband), OB, en ga zo maar door
Hm, alleen de blauwe Oral B tandpasta, met die korreltjes erin. Lekkerste tandpasta die ik ooit hebt gebruikt
Coca Cola Nutella pasta (andere varianten zijn niet te eten) unox rookworst (ligt standaard in de koelkast) LU crackers Page Toiletpapier (man wil niet anders) verder meestal van de Aldi of huismerk van C1000/Boni.. Wel heb ik dat ik brood niet van de Aldi wil hebben en ook geen zuivel producten.. Geen idee waarom eigenlijk.. Dat haal ik bij de Boni of C1000, merk maakt me dan niet uit..
Pampers, billendoekjes, eventueel potjes eten voor Aiden (voor nood). Coca cola, Lipton Icetea, Bertolli pastasaus.. En ook wasmiddelen, shampoo, tandpasta.. Daar van haal ik nooit eigen merk. Altijd een a-merk.
professionele shampoo en conditioner van L'oreal...bij andere shampoo's valt het toch altijd weer tegen. Verder ben ik niet zo trouw aan merken.
HAK groenten zwitsal chips van lay's frikandellen van mora mayo van remia patat van aviko calve pindakaas als we potjes kopen voor de kleine dan olvarit dat was hem volgens mij wel oh aj zag er net nog 2 voorbij komen croma DE
Pepsi, Blueband, Nutella, Calve pindakaas, Venz hagelslag, Honig macaroni en spaghetti, de pakken van knorr, Aquafresh tandpasta, echte curry, unox soep, cup a soup, robijn, er zullen vast nog vele andere dingen zijn maar kom er niet op
o ja, frikandellen van mora en lu crackers ook heel belangrijk hier. Ik proef het echt meteen als het geen lu is. je merkt het ook trouwens want als je het vast pakt en het is niet van lu, flikkert het meteen in 1000 stukjes.
Hier vooral OB, John Frieda shampoo, Dove rosewood & cacao douchegel (die is nu weg, dus ben heel verdrietig ), garnier pure gezichtsschoonmaakspul/dagcreme. Oh en dolce gusto koffie Verder kan ik dr. pepper en pepsi max wel waarderen, maar hoeft niet perse. Drink gerust ook andere cola.
robijn wasmiddel en wasverzachter calve pindakaas pampers zwitsal libresse maandverband ob tampons alleen a merk shampoo, loreal, guhl etc