Ik ben op zoek naar een geboortegedichtje/tekstje namens grote broer met het woord toveren of toverstaf erin. Heeft iemand toevallig een idee waar zoiets te vinden of is zelf creatief? Op de standaard sites kan ik het nl niet vinden..
Ik heb geprobeert te toveren, snoepjes, koekjes, potlood, een trein het is me nooit gelukt,maar ik wilde graag tovenaartje zijn! Ik ben gestopt met toveren, ik was er echt mee klaar, maar nu is het me gelukt, geloof me, t is echt waar!!! Na heel lang oefenen heb ik onverwachts mijn kunsten laten zien, het mooiste resultaat is mijn broertje/zusje, wilt u die ook eens zien?? Mijn toverstaf is weg, de klus is geklaard ik hoef geen trein of snoep meer want broertje of zusje is mij veel meer waard.
mama en papa waren blij met mij, maar ik wilde er nog graag een broertje/zusje bij, ik heb stiekem getoverd en ik had geluk, Mag ik jullie voorstellen aan de kleine ukkepuk.
@snoopy, mag ook met toveren te maken hebben (hebben een toverstafje op het kaartje staan, dus vandaar) @Kristalhelder, leuk! Vooral fijn dat hij niet te lang is.. Thanks!
Misschien vind je het niets hoor, het kwam meteen in me op omdat Eva hier de hele dag tovert Hocus pocus pilates pas Ik wou dat hier/er een broertje/zusje was! Tadaaaa, daar is hij/zij! Of zoiets Ik denk dat je zoiets óf heel erg leuk vindt óf heel stom
Ik vind dat zelf wel leuk, maar manlief niet. Had zoiets voor de spaanse versie, maar dat werd meteen afgekeurd. Moet dus het liefst ook nog eeen beetje te vertalen zijn..
Bedankt dames (en in het bijzonder Kristalhelder), we hebben het kaartje af. Hier mag een slotje op..