Wanneer pretecho ?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door jellie, 5 sep 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jellie

    jellie Bekend lid

    3 sep 2006
    554
    0
    16
    Haihai!

    Ik heb even een vraagje. Ben nu 13 weken ( en 1 dag ;) ) zwanger. Vorige week op 12 wk echo laten maken ( voor nekplooimeting). Nu duurt het nog tot week 44 ( dan ben ik 21 weken) voordat ik mijn beebje weer zie.. Wil dus voor die tijd eigenlijk een 2d (of 3d ?) echo laten maken. Wat is de mooste tijd daarvoor? Heb op een site gekeken bij een echoburo en daar staat na de 20 weken . Maar dat duurt nog zo lang.

    Is het leuk om het eerder te doen? Heeft iemand misschien een foto in het album staan van eerder? Ben erg benieuwd! :) :)

    Groetjes Jellie
     
  2. zomaar

    zomaar Fanatiek lid

    29 sep 2006
    2.769
    0
    0
    Brabant
    ik heb een pret echo laten maken met 14 weken 3 dagen Foto's in album!
     
  3. Shaartje

    Shaartje Fanatiek lid

    4 okt 2006
    1.062
    0
    0
    Ik moest precies zo lang wachten als jij...

    Ga zaterdag voor 2D echo, kunnen ze het geslacht zien, en 25 oktober voor 3/4D echo, 23 weken, voor pretecho.

    Ik zou wel elke dag kunnen kijken en wachten ben ik niet zo goed in, dus keuze was snel gemaakt.

    succes.
    Shaartje
     
  4. jellie

    jellie Bekend lid

    3 sep 2006
    554
    0
    16
    @ Zomaar: wat een mooie foto's ! ( en leuk kamertje ;) ). Je kunt het dus met ruim 14 weken ook prachtig zien! Past het beebje nog helemaal in het plaatje! :) :)
     
  5. zomaar

    zomaar Fanatiek lid

    29 sep 2006
    2.769
    0
    0
    Brabant
    Dank je wel 8)

    Ik persoonlijk vond het idd heel erg leuk een echo met 14,3 ik deed het met de zelfde reden als die jij nu hebt. Alleen had ik mijn eerste echo al met 8 weken dus ik moest nog langer wachten ;)

    Beebje lekker helemaal op het plaatje EN ze kon toen al zien dat het een knulletje is! Heb een super mooie dvd ervan met geweldige beelden nog mooier dan de echo foto's :)
     
  6. Elmo

    Elmo Niet meer actief

    Ik had vandaag dan geen pretecho maar wel super mooi uitzicht zeg!
    31 wk en een beetje ;)
    Kijk maar in mijn album.
    Elmo
     
  7. zomaar

    zomaar Fanatiek lid

    29 sep 2006
    2.769
    0
    0
    Brabant
    Nou idd Elmo wat een duidelijke foto's (die eerste dan)
    van die 2de weet ik niet wat ik er in moet zien :oops:
     
  8. Elmo

    Elmo Niet meer actief

    Daar heeft meneer/mevrouw het handje voor het mondje...houding is dus eigenlijk gelijk aan de eerste foto.
    Maar de een is iets meer echt vanaf de zijkant dan de ander...
    Je wordt er vanzelf goed in hoor, echo's bekijken! ;)
     
  9. zomaar

    zomaar Fanatiek lid

    29 sep 2006
    2.769
    0
    0
    Brabant
    Oh ja! Ik zie het dat was toch de oogkas wat ik al dacht :p
    tja idd je word er steeeeds beter in maar bij deze was ik toch echt aan het twijfelen hihi

    Nee echt heel erg mooi en duidelijk, stel je voor je had die in 3D!
     
  10. Samama

    Samama Niet meer actief

    Wij laten een 3d echo maken met 25 weken. De beste tijd daarvoor is tussen de 24 en 26 weken wordt er gezegd...
     
  11. joma

    joma VIP lid

    24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    wij gaan morgen voor een 2D pretecho! spannend hoop dat ze het geslacht kunnen zien :)
     
  12. Lucia

    Lucia VIP lid

    6 sep 2005
    12.287
    6
    38
    Thuishulp
    België
    Ik ga er 1 laten maken rond 16 weken, dan zit ik op de helft van de wachttijd tussen de 12 en 20 weken ;)

    (het is een 2d/3d/4d echo geloof ik,denken jullie dat ze het geslacht al kunnen gaan zien?)
     
  13. joma

    joma VIP lid

    24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    ja vanmiddag om 15 uur hebben we pretecho! spannend!
     
  14. zomaar

    zomaar Fanatiek lid

    29 sep 2006
    2.769
    0
    0
    Brabant
    tja ik denk dat het een kwestie van geluk hebben is..... bij ons zagen ze het wel maar ons beebje werkte ook echt mee!

    (ze zei toen ik belde voor en afspraak dat 14.3 weken te vroeg was voor een geslachtsbepling) maar goed mnnetje liet het in de eerste 5 minuten al duidelijk zien :D
     
  15. missym

    missym VIP lid

    14 mei 2006
    7.750
    12
    38
    ik heb me gewone echo gehad met 10 weken, 2d pretecho met 16 weken (foto in me album) gewone echo met 20 weken en een pretecho met 28 weken (foto in me album).

    Volgende x zou ik het weer hetzelfde doen. Voor de 2d echo waren we 50 euro kwijt INCL. dvd en 10 foto's! en voor de 3d waren we 100 euro kwijt incl. dvd en cdrom met foto's
     
  16. Syl Rebecca

    3 jul 2006
    56
    0
    0
    Ik heel veel echo's gehad tijdens mijn zwangerschap (week 6, 8,10, 12) en in week 14 konden ze nog niet zien wat het geslacht was, maar dat is volgens mij makkelijker wanneer het een jongetje is.
    Vervolgens week 20 weer een echo, toen dacht ik: Nu houd ik het wel vol tot het einde...
    Nou mooi niet, in week 33, nog net voor het ingedaald was wilde ik toch nog even gluren.
    Dat is zo vreselijk de moeite waard! Je ziet met de 3/4D al helemaal hoe ze eruit ziet en dat ze haartjes heeft, mooie volle lipjes.
    Ik kijk heel regelmatig om weer even te beseffen dat dit mooie meisje in mijn buik zit.
    Verder vond ik het prettig om te zien dat ze nog voldoende vruchtwater heeft en hoe groot ze ongeveer zou worden (8 pond :confused: ) Je kan er maar op voorbereid zijn ;)
     
  17. jellie

    jellie Bekend lid

    3 sep 2006
    554
    0
    16
    Wat een mooie plaatjes allemaal! Ga denk ik ook een pretecho laten doen zo rond de 15 a 16 weken! KAn niet nog 7 weken wachten , vooral niet nadat ik deze mooie echo's gezien heb! :) :) :)
     
  18. Suuzje

    Suuzje Fanatiek lid

    22 feb 2007
    1.024
    0
    36
    Ik heb met ruim 18 weken een pretecho gehad. Zowel 2- als 3-D foto's in mijn album!
     

Deel Deze Pagina