Ik vind dit een leuk en niet al te standaardtekstje voor linksonderin.. Kom kijken, bij ons is iets aan de hand Ik kreeg het broertje van het land! Ik twijfel alleen of het wel lekker loopt.. kom kijken, En het woordje kreeg. Eronder wil ik dan nog wel rusttijden vermelden. Kan dit?
Ik vind eerlijk gezegd de zin "ik kreeg het broertje van het land" een beetje raar. Hoezo "het" broertje en wat is "van het land" . Wij hadden overigens geen rusttijden op het kaartje, maar hadden er op gezet "voor bezoek graag even bellen".
Ik dacht precies hetzelfde. Ik snap de zin niet? wij hadden wel rusttijden op het kaartje, is goed bevallen!
Probeer het eens met, Ik kreeg het leukste/liefste/mooiste broertje van het land. Dan loopt je zin wat beter
Met het woord liefste ertussen vind ik het goed kunnen . Zonder dat woord snapte ik hem eerst ook niet .
Kom eens even kijken, bij ons is er iets aan de hand... Ik heb namelijk het liefste broertje van het hele land!
Met het woord Liefste er tussen is het idd een goede zin. Snapte er ook al niets van. Kan prima toch.