wij houden helemaal niet van gedichtjes, heb dan ook zelf een tekst verzonnen voor op t kaartje. vind ik veel origineler. Ik had op t kaartje gezet, wil je mij komen bewonderen? bel van even want ik weet niet precies wanneer mamma allemaal wilt uitrusten, mij maakt het niet zo veel uit ik slaap toch nog erg veel. succes met het zoeken van een passend gedichtje
Bij ons heeft het in totaal 4 jaar geduurd voor ik zwanger raakte (dankzij IVF). Links hadden we deze tekst in het kaartje staan: Jaren hebben we op je gewacht dat je nog zou komen hadden we niet meer gedacht Deze dag is dan ook een wonder lieve Lara, voor ons ben je heel bijzonder! Rechts hadden we het volgende: Jij bent te mooi om waar te zijn... Lara Megan Jasmijn Wilhelmina Geboren op 17 Maart 2011 om 15.40 uur Gewicht: 3550 gram Lengte: 50 cm Onze namen/adres/telefoonnr Vanaf nu leven wij in het ritme van ons kleintje wil je ons bezoeken? Geef dan eerst een seintje
Wij hebben het kaartje ook al klaar.. Wij hebben.. Rechterkant kaartje: Langskomen?Leuk! Graag even bellen. Links Hoera mijn zusje is er!! Dr naam Gewichtje Meetlatje en dan ons adres Heel simpel.
We hadden ook niet echt een gedicht Voorkant kaartje stond: Na de laatste loodjes.... binnenkant: Ben ik helemaal af. Rechts kaarts Hoera ik ben op mijn verjaardag geboren .... Wil je mijn pamper komen verschonen bel dan even zal ik je met een volle belonen
wij hadden bij onze zoon Een wondertje zo lief, zo klein maakt dat wij vanaf nu met drietjes zijn.. voor de tweede zijn we er nog niet uit
Wij hadden links op het kaartje binnenkant Wens,Wonder,Werkelijkheid. (dit omdat het niet op de normale manier is gegaan betreft zwanger worden) En recht, Welkom lieve kleine vent,Wij zijn zo blij dat je er eindelijk bent! En helemaal onderaan voor bezoek graag eerst even bellen met ons telefoonnummer erbij. En daar onder naam en achternaam geboortedatum tijd gewicht lengte en onze namen en adres
Gedicht van Dolf jansen. Ook leuk voor een geboortekaartje. (De eerste twee coupletten) 100 op de schaal van lief Jouw kleine handje grijpt mijn grote vinger vast mooi toch dat mijn vinger zo in jouw handje past ik vraag je 'gaan we lachen?' je antwoord met een lach en als jij zo antwoord op mijn vraag heb ik een goeie dag ik weet dat gletsjers smelten van ozon en van gif ik ken de laatste panda en ik heb gehoord van hiv ik zie de wereld draaien ík draag niet voor niets een bril maar als jouw lach zich daarin spiegelt dan staat de wereld even stil want jij bent 100 jij bent 100 jij bent 100 jij bent 100 op de schaal van lief jouw kleine scherpe nageltje krabt krasjes in mijn arm en als ik jouw stevig vasthoud hebben wij het samen warm ik geef een fles, ik vraag een boer jij schudt bedachtzaam nee en als je heel soms huilen moet dan huil ik stiekem mee ik weet van pijn en onrecht door politiek geweld ik zie ongelijkheid wereldwijd en ik ken de macht van geld ik heb geen geld, ik heb een vriendin dat is niet bedoeld als klacht want ik ben rijkste van allemaal wanneer jij naar me lacht jij bent 100 jij bent 100 jij bent 100 jij bent 100 op de schaal van lief Uit: Gedichten om te huilen. © Amsterdam 2005.
Wij hadden links: Een nieuw leven, geboren uit onze liefde. Zo klein, zo mooi, zo bijzonder.. Welkom in ons leven, Groot wonder! En rechts: Je bent de hemel en de aarde, de zon, de sterren en de maan, de mooiste en de liefste!
Bij Levi hadden we als gedichtje : ( zijn 3 jaar bezig geweest ) Soms wordt een kindje zomaar geboren Soms wordt een kindje precies gepland Wij mochten hier niet bij horen Wij hebben er achter aan gerend Maar intens gelukkig Alle moeite beloond, dit wonderkindje dat voortaan bij ons woont Links boven aan de zin : Dankbaar, gelukkig en trots ! Onderaan : Voor beschuit met muis, bel ons even thuis Wij rusten tussen 12.00 uur en 15.00 uur, en na 21.00 uur ------------------------------------------------- Bij Elin hadden we dit gedichtje : ( wilde er iets voor Milou in hebben) Een regenboog verbindt hemel en aarde Een nieuw leven een klein wonder Het klinkt zo gewoon Maar voor ons zo heel bijzonder Rechts boven in : Hoera ik heb een zusje ! Heel klein, ze krijgt een kusje Onderin : Een klein verzoekje, bel even voor een bezoekje Wij rusten tussen 12.00 en 15.00 uur en na 21.00 uur