hallo allemaal, heb sinds gisteren last van mijn onderbuik.. wat duwend gevoel.. pijn bij plassen.. urine ingeleverd en geen blaasontsteking.. is nu op kweek. vanmorgen tijdens lopen naar het WC ineens steken in vagina en buik.. zohee.. dat deed pijn.. ik liep rustig dus waar dit vandaan komt? nu gewoon thuis en nu branderig gevoel van onder.. is dit nu een vag infectie ofzo? hoop het niet gaan vannacht op vakantie.. wat is dit?
het groeien van je baarmoeder Alles in het gebied zit met elkaar verbonden dus dan kan je ook wat, heel vervelend, kramp in je vagina krijgen, heel onschuldig.
Ik denk het ook, groeipijn of bandenpijn oid. Ik had het rond die termijn ook hoor. Vond het vooral verschrikkelijk als ik me omdraaide in bed...auwwww....
ben nu 8wkn en 2 dagen zwanger en heb hetzelfde af en toe en dat kan flink pijn doen! Maar ik ziet het maar als een goed teken dat soort dingen. Het is vervelend, maar helaas rustig liggen of zitten is het enige dat een beetje helpt. (Bij mij althans) xxx Denise
Ik had dat absoluut ook rond de 12 weken!! Zeker bij het omdraaien in bed of bij hard niesen!! Maak je geen zorgen hoor, het lijkt mij ook bandenpijn/groeipijn! Enneeeee, wen d'r maar aan want je zal er nog wel vaker last van hebben Je moet gewoon maar denken, het is een teken dat alles aan het groeien is, dus dat is goed!! Geniet van je vakantie! xxx Lara
zo zat ik vanmiddag inderdaad ook te denken.. urine is gecheckt en was neg.. dus dat was wat overbleef.. blijft vervelend.. maar van mijn 1e is het 3 jr geleden, was het even vergeten ..
Ik had het ook rond de twaalf weken, nu ben ik 24 weken en heb het ook nu weer zo nu en dan, dus het is vervelend maar het hoort erbij, gwoon naar je lichaam luisteren en een beetje rustig aan doen veel plezier op vakantie!