Hoi dames, Sorry dat ik hier zomaar binnen kom vallen Maar mijn tante is 3 jaar terug haar kindje verloren,en maandag gaan we zijn jaardag herdenken. Nu wil ik heeel graag een mooi en passend gedicht voor zijn papa en mama hebben,heb al wat rondgesnuffeld overal en nergens,maar vond niks moois! Ook zal ik graag een gedicht willen hebben,voor zijn broertjes en zusjes,dit kan ik al helemaal nergens vinden.. Misschien vraag ik te veel! Maar hoop zo dat jullie mij kunnen helpen! Iedereen heel veel sterkte! Veel liefs massie
Wanneer ik jou het meeste mis als men dat vragen zou zeg ik wanneer ik wakker word maar ook s middags mis ik jou en s avonds als ik slapen ga veel meer als ik had verwacht mis ik je tot het ochtend wordt ik mis je dag en nacht ...... _________________ Thijme(4)&Tara(3) 24-6-08 bbz 10-3-09 missed abortion--> curretage nod 6 juli ~dag lieve vlindertjes ~ Voor altijd in mijn hart !
Stil verdriet Mijn tranen zijn verborgen Achter een muur van vrolijkheid ze zijn alleen maar zichtbaar voor wie heel goed kijkt Mijn tranen zitten in mijn hart ik kan ze niet meer drogen voor wie niet kijkt-zijn ze verstopt die kijkt niet in mijn ogen. Mijn tranen zijn van mij alleen ik wil ze niet steeds delen begrijpen kunnen ze je nooit Al zijn het er zovele Mijn tranen zijn voor wie ze ziet zonder dat ze stromen voor wie de pijn kent in mijn hart "de pijn van verloren dromen" _________________ Thijme(4)&Tara(3) 24-6-08 bbz 10-3-09 missed abortion--> curretage nod 6 juli ~dag lieve vlindertjes ~ Voor altijd in mijn hart ! Laatst aangepast door m@rjon op Di Nov 18, 2008 3:42 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Aaaah dankje dames Deze 2 zijn erg mooi! Even kijken of er nog meer reacties komen! Ben hier al super blij mee! X
Deze is ook erg mooi : They say memories are golden well maybe that's true I never wanted memories, I only wanted you ... If tairs could build a stairway and heartache make a lane I'd walk the path to heaven and bring you back again ... _________________ Thijme(4)&Tara(3) 24-6-08 bbz 10-3-09 missed abortion--> curretage nod 6 juli ~dag lieve vlindertjes ~ Voor altijd in mijn hart !
Dit is een heel mooi liedje, moet je maar eens kijken , misschien heb je daar ook iets aan ......met een hele mooie tekst .. Wel eerst ff aanklikken ... YouTube - Precious Child - For my daughter