hoi dames, hier even een berichtje van mij, ben een tijdje neit veel online geweest en heb eigenlijk alleen maar gelezen. omdat ik het idee had me zelf gek te maken door hier alles te lezen elke maand dachtik ja die kwaaltjes heb ik ook enz enz en steeds was het niet waar.. nu werd ik maandag wakker met het idee dat ik zwanger was voor mn gevoel wist ik het gewoon zeker. Heb de zelfde middag een test gehaald en die was binnen 2 sec al dik POSITIEF!! dus kan mn geluk nu niet op en dat terwijl ik eigenlijk pas zaterdag mn nod heb.. ben al bij de huisarts geweest en ook die bevestigde dat k zwanger ben.. Ben echt super blij maar oh ook zo bang, wat als het weer mis gaat? nou meiden ik wou het toch even bij jullie kwijt.. hoop dat jullie allemaal snel postief mogen testen(de gene die dat willen) en dat we snel allemaal een gezond en levend frummeltje mogen krijgen dikke kus voor jullie
hey meid super zeg gefeliciteerd! hopelijk blijft alles goed gaan en mag je over 8 maanden een gezond beebje in je armen sluiten!
hoi dames allemaal harstikke bedankt voor de felicitaties.. klinkt misschien heel stom maar kanhet eigenlijk nog helemaal niet geloven, ben echt bang voor slecht nieuws en geniet lang niet zo als bij de eerste, hoop dat dit na de eerste echo beter word al duurt me dat nog veel te lang..maar ja zullen toch moeten wachten.. Loel jij van harte met je zoon!!!ben blij voor je dat alles zo goed gaat..geniet er lekker van meid knuffel voor jullie en onze vlindertjes
Leonie, van harte gefeliciteerd!! Ik duim voor jou en je kleintje, dat je over een maand of 8 maar een prachtig schreeuwend mannetje of vrouwtje in ontvangst mag nemen!! Enne... loel, jij ook van harte! Wat een enthousiasme, 3 berichtjes . Kan het me voorstellen, dat je het OVERAL van de daken wilt schreeuwen. (volgens mij kan ik je hier horen)