Waar hebben jullie je verzekeringen lopen?

Discussie in 'De lounge' gestart door n1986, 13 feb 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. n1986

n1986 Actief lid

30 jul 2012
    455
    0
    16
    Werken in de kinderopvang
    Gelderland
    Hoi allemaal,
    Wij zijn ons een beetje aan het orienteren waar we het beste verzekeringen af gaan sluiten.
    We willen eigenlijk ergens een pakket en dan autoverzekering, reisverzekering, inboedel en aansprakelijkheids verzekering.
    Iemand tips voor goedkoop en goed? We zagen dat www.zelf.nl goedkoop is. Maar zie niet veel ervaringen op internet en die wie ik zag zijn niet super.

2. wheelie

wheelie Bekend lid

11 apr 2013
    782
    0
    0
    wij hebben alles bij centraal beheer. omdat we daar alles hebben krijgen we ook nog 5% korting op de verzekeringen. tot nu toe hebben we de rechtbijstandverzekering een paar keer nodig gehad en dit verliep erg goed.

3. Sila24

Sila24 Niet meer actief

goedkoop is duurkoop check de voorwaarden ff wij hebben alles bij unive

4. Bubblez

Bubblez Niet meer actief

Wij interpolis, iets duurder maar zo prettig! Vorig jaar 1 keer overgestapt om de prijs naar ohra, wat een drama, had na 2 maand sl spijt. Hier hebben we de inboedel en aansprakelijkheid.

De auto via independer bij Aegon.

5. mam1991

mam1991 VIP lid

17 jan 2013
    10.071
    2.096
    113
    Wij hebben alles verzekerd bij VCN. Tot nu toe tevreden erover. Ook niet duur, volgens mij hebben we alles verzekerd voor 50 euro ongeveer.

6. Nonja

Nonja Fanatiek lid

12 nov 2008
    1.695
    20
    38
    Zuid Holland
    Wij hebben alles lopen bij ABN AMRO. Rekeningnummer is polisnummer en inboedel heeft bijv een all risk dekking.
    De schade afhandeling wordt beoordeeld met een 8. Ik ben tevreden.

7. Joycey

Joycey Niet meer actief

Hier net zo :D

8. Bloem93

Bloem93 Niet meer actief

Wij hebben alles bij inshared, vind het echt super geregeld daar!

9. robijntje1982

robijntje1982 Niet meer actief

hier alles bij unive. ook de zorg.

10. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.361
    266
    83
    Noord-Brabant
    Alles bij Interpolis.

11. nicole18

nicole18 Fanatiek lid

20 nov 2013
    4.613
    1.155
    113
    wij ook unive! alle verzekeringen via hun lopen!

12. Marleen31

Marleen31 Fanatiek lid

5 aug 2011
    2.586
    475
    83
    NULL
    Noord Holland
    Wij hebben de inboedel- en WA verzekering bij Univé, zorgverzekering ook waardoor we ook een korting krijgen van 5% dacht ik.
    Autoverzekering bij Inshared. Nadeel is dat daar alles online geregeld moet worden, ze hebben geen telefonische klantenservice.
    Uitvaartverzekering hebben we bij Monuta.

13. Henrieke1984

Henrieke1984 Niet meer actief

Wij hebben alles bij Univé verzekeringen ook de zorg.
    De uitvaartverzekering hebben we bij Yarden.

14. Mauw

Mauw Fanatiek lid

4 sep 2012
    1.626
    0
    0
    Amsterdam
    Verzekeringen lopen bij de ING, daardoor krijg je 10% korting.

15. luca75

luca75 Fanatiek lid

14 aug 2013
    4.864
    3.500
    113
  16. hetlichtje

hetlichtje Fanatiek lid

3 dec 2010
    1.061
    0
    36
    NULL
    NULL
    Wij hadden alles bij de Interpolis. We zijn een half jaartje geleden overgestapt naar een bevriende verzekeringsadviseur en dat scheelt enorm veel geld.

Hetzelfde verzekerd, maar betere voorwaarden nu. Scheelt per maand maar € 15,-

De arbeidsongeschiktheidsverzekering is ook veranderd en dat scheelt per maand ruim € 40,- en nu nog voor meer verzekerd ook.

Kortom, 1x overstappen, betere voorwaarden en elke maand uit eten kunnen....
    Ziektekostenverzekering bij de Hema gedaan met max eigen risico en dat scheelde ook € 1032,- per jaar. (bij deze verzekering zijn de voorwaarden wel minder geworden, maar dat risico wil ik wel lopen voor dat geld)

17. Aszz

Aszz Niet meer actief

Auto en wa bij Interpolis. Inboedel en rechtsbijstand bij NN. Overlijden bij Monuta.
    Overal en nergens dus :p 2 jaar terug kregen we daar goede aanbiedingen van, en nog steeds erg tevreden.

18. nelta

nelta VIP lid

28 apr 2009
    18.625
    9.137
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Hier de auto's bij Centraal Beheer, doorlopende reisverzekering en opstal bij FBTO, inboedel en WA bij ASR, overlijdensrisico bij TAF, zorg bij IZZ, rechtsbijstand werk bij NN.

Ik heb het pas nog nagekeken, maar kwam verder niet goedkoper uit. Ik vraag me ook af of je goedkoper uit komt als je alles bij 1 verzekeriaar doet. Verder zou het voor mij geen meerwaarde hebben om alles bij 1 verzekeraar te hebben.

19. Angeliekie

Angeliekie Bekend lid

29 apr 2013
    520
    8
    18
    Wij zitten bij Centraal Beheer maar dat is meer omdat ik via mijn werkgever korting krijg, overigens wel heel tevreden met afhandeling van schades daar.

20. Sila24

Sila24 Niet meer actief

Heb je weleens gedeclareerd ????

Deel Deze Pagina