Hoi allemaal, Wij zijn ons een beetje aan het orienteren waar we het beste verzekeringen af gaan sluiten. We willen eigenlijk ergens een pakket en dan autoverzekering, reisverzekering, inboedel en aansprakelijkheids verzekering. Iemand tips voor goedkoop en goed? We zagen dat www.zelf.nl goedkoop is. Maar zie niet veel ervaringen op internet en die wie ik zag zijn niet super.
wij hebben alles bij centraal beheer. omdat we daar alles hebben krijgen we ook nog 5% korting op de verzekeringen. tot nu toe hebben we de rechtbijstandverzekering een paar keer nodig gehad en dit verliep erg goed.
Wij interpolis, iets duurder maar zo prettig! Vorig jaar 1 keer overgestapt om de prijs naar ohra, wat een drama, had na 2 maand sl spijt. Hier hebben we de inboedel en aansprakelijkheid. De auto via independer bij Aegon.
Wij hebben alles verzekerd bij VCN. Tot nu toe tevreden erover. Ook niet duur, volgens mij hebben we alles verzekerd voor 50 euro ongeveer.
Wij hebben alles lopen bij ABN AMRO. Rekeningnummer is polisnummer en inboedel heeft bijv een all risk dekking. De schade afhandeling wordt beoordeeld met een 8. Ik ben tevreden.
Wij hebben de inboedel- en WA verzekering bij Univé, zorgverzekering ook waardoor we ook een korting krijgen van 5% dacht ik. Autoverzekering bij Inshared. Nadeel is dat daar alles online geregeld moet worden, ze hebben geen telefonische klantenservice. Uitvaartverzekering hebben we bij Monuta.
Wij hadden alles bij de Interpolis. We zijn een half jaartje geleden overgestapt naar een bevriende verzekeringsadviseur en dat scheelt enorm veel geld. Hetzelfde verzekerd, maar betere voorwaarden nu. Scheelt per maand maar 15,- De arbeidsongeschiktheidsverzekering is ook veranderd en dat scheelt per maand ruim 40,- en nu nog voor meer verzekerd ook. Kortom, 1x overstappen, betere voorwaarden en elke maand uit eten kunnen.... Ziektekostenverzekering bij de Hema gedaan met max eigen risico en dat scheelde ook 1032,- per jaar. (bij deze verzekering zijn de voorwaarden wel minder geworden, maar dat risico wil ik wel lopen voor dat geld)
Auto en wa bij Interpolis. Inboedel en rechtsbijstand bij NN. Overlijden bij Monuta. Overal en nergens dus 2 jaar terug kregen we daar goede aanbiedingen van, en nog steeds erg tevreden.
Hier de auto's bij Centraal Beheer, doorlopende reisverzekering en opstal bij FBTO, inboedel en WA bij ASR, overlijdensrisico bij TAF, zorg bij IZZ, rechtsbijstand werk bij NN. Ik heb het pas nog nagekeken, maar kwam verder niet goedkoper uit. Ik vraag me ook af of je goedkoper uit komt als je alles bij 1 verzekeriaar doet. Verder zou het voor mij geen meerwaarde hebben om alles bij 1 verzekeraar te hebben.
Wij zitten bij Centraal Beheer maar dat is meer omdat ik via mijn werkgever korting krijg, overigens wel heel tevreden met afhandeling van schades daar.