Gedoe in de families.. Hoe doen met verjaardag?

Discussie in 'De lounge' gestart door Eerised90, 16 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. edelweiss

edelweiss VIP lid

24 jan 2013
    7.328
    474
    83
    Zulke mensen zou ik niet op mijn verjaardag willen kom zeg is het toch alleen maar schijnheilig gedoe

2. debster2009

debster2009 Fanatiek lid

9 nov 2009
    2.144
    0
    0
    NULL
    Zo doe ik het ook. Het is hun probleem en niet die van mij. Vertik het ook om vaker de verjaardagen te vieren voor anderen...

3. mora27

mora27 VIP lid

25 nov 2009
    6.381
    0
    36
    webwinkel eigenaar
    in een huis
    ik doe er niet meer aan, mn zus komt altijd wel met mn zwager en nichtjes.. maar we vieren het lekker in een kinderspeelparadijs met veel vriendjes en vriendinnetjes van school, en mn vriendinnen en hun kids... het is een kinderverjardag dus hun plezier staat voorop! hb geen zin meer in dat gezeik op verjaardagen dus nodig geen familie meer uit..

4. Bubblez

Bubblez Niet meer actief

Ik heb zoiets met mn ouders.. gescheiden en mn ma kan nooit normaal doen. Ze mogen best samen komen, maar wie dr begint met stampij maken vertrekt, direct.. Nu plan ik vaak mn moeder al op een ander tijdstip in omdat zij altijd loopt te zanniken.. Maargoed, ik zou het gewoon uit elkaar trekken... dus de een dan en de andere dan.. klaar..

5. Skyscrapper

Skyscrapper Fanatiek lid

11 mei 2013
    2.604
    3
    38
    niet meer uitnodigen.
    zo blijf je elke keer een naar gevoel overhouden aan al je feestjes.

Mensen kunnen ondanks dat ze een ander niet mogen zich ook die paar uurtjes even volwassen gedragen en elkaar gewoon een beetje uit de weg gaan, dat doen ze dan voor de jarige!

Als dat blijkbaar niet lukt, houdt het op!

6. Vrouw1982

Vrouw1982 Fanatiek lid

17 mei 2012
    2.195
    464
    83
    Vrouw
    Ik vind dit denk ik wel de beste tip. Lekker een kinderverjaardag vieren met kinderen in een speelparadijs of pannenkoekenhuis.

Wij vieren gewoon geen verjaardagen, waren we meteen van alle ellende af. Alleen nu met Robin ben ik wel benieuwd. Ach, niet leuk doen is gewoon exit. Mijn huis.

7. SeaShell

SeaShell Niet meer actief

Mee eens

Zou het zeker geen 2x vieren.. Ben geen gekke Henkie ;)

8. Onje

Onje Niet meer actief

Ooh pfff ik ben hier heel makkelijk in denk ik.

Ik zal iedereen uitnodigen. Iedereen is welkom. Maar het is de verjaardag van mijn kind in mijn huis, en daar heb je je te gedragen. Kan je dat niet dan weet je waar de deur is.
    Mocht dit iets zijn wat iedere verjaardag terug komt, dan is het gauw bekeken. Dan nodig ik de leuke mensen uit de mensen die zich wel gedragen. Maar net zo lief vier ik de verjaardag dan lekker met mijn gezin geen gezeik en geen gedoe.

Denk aan de verjaardag van je kind hoor en niet teveel aan de rest.

Deel Deze Pagina