Gedoe met basisschool

Discussion in 'Schoolkinderen en pubers' started by mariska165, Jun 19, 2020.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Patty86

Patty86 Fanatiek lid

Oct 8, 2012
    3,563
    2,860
    113
    Female
    Schuivende leraren is niet altijd wat aan te doen. Mijn dochter heeft een vaste juf. die haar straks 2 jaar heeft gehad. wel doen ze het altijd samen en daar zijn wel 3 wisselingen geweest. Eerst juf A met B. Maar B moest voor de instroomgroep gaan staan, toen kwam juf A met C. en die is toen weggebleven na de meivakantie ivm corona en nu dus juf D. Daar is helaas niet altijd wat aan te doen. Ook veel zwangerschappen onder leraren. Daar doe je ook niks aan. Slecht rapport ivm corona vind ik niet goed. Hier wordt bewust niet gesproken over achterstand maar een nieuwe beginsituatie. klinkt alweer veel beter. Ik zou met al deze onderbuikgevoelens ook opzoek gaan naar een nieuwe school.

2. pluk

pluk VIP lid

Dec 13, 2005
    16,267
    4,504
    113
    Wauw, heeft een kind ook net nodig een juf die haar de grond in stampt. Ik zou de juf in het gesprek ook eens vragen wat zij er allemaal aan doet om je dochter bij de les te houden. Hoe het kan dat jouw dochter de mogelijkheid in de klas krijgt om zoveel te kletsen dat dit haar cijfers beïnvloed.

Ondanks dat je dochter het misschien niet als leuk zal ervaren op dit moment zou ik toch kijken naar een andere school

Share This Page