In navolging van het topic wat er loopt over kleding voor jongens, start ik er een voor meisjes kleding. Ik ben een enorme zeikerd, vind het snel te truttig of te zoet. Dingen met oren of zo komen er niet in, vreselijk. Dingen met dierenprints, tulle, ruches of een overdaad aan strikjes en roze ook niet. Tot nu toe heb ik leuke dingen gevonden bij zara, missandmistersleepy.nl, en verder nog bar weinig. Wie weet er leuke kleding voor meisjes te vinden?
Oh ik lees mee! Ben ook geen strikjes, kantjes en randjes fan. Ik heb nu dingen in de kast hangen van Tumble 'n dry, Name It, Noppies , Sweet Petit (erg leuk! Komt van Prenatal), Bess, Moodstreet. Goed zoeken soms, maar het lukt!
Welkom dames @koon: ken niet alle merken die jij noemt, ik ga eens kijken. Nog een kleine toevoeging van mijn kant, het moet via internet te koop zijn omdat ik bedrust heb.
Ik koop ook veel via internet. Ook regelmatig bij Prenatal in de winkel, maar ze hebben al deze merken ook via webshops.
De Sweet Petit lijn van Prenatal is inderdaad leuk! Eens wat anders als het standaard roze. Ik loop ook tegen hetzelfde aan en kom dus ook niet verder dan zara, noppies, sweet petit, Z8... Hoewel ik z8 op het moment voor baby meisjes niet heel geweldig vind. Ik zoek ook nog een geboortepakje. Ik had iets leuks...wit met zwarte sterretjes en een grijs broekje van noppies maar vriend wil graag wat roze erin. (en ik juist niet echt) Pfff maar zonder een kapitaal uit te geven kan ik dus niet echt leuke pakjes voor de geboorte vinden verder....
Lastig he Blossom85... Ik ben nog maar een kleine week aan het zoeken, maar ik vind het veel te zoet en te roze
Hier ook geen 'roze' mama hoewel ik het graag girly zie, maar dan op een andere manier Toen ze net geboren was, kon ik veel vinden bij Filou and Friends. Ik koop ook best veel via Next en heb nu ook Benneton Baby en Mango baby ontdekt. Ben ook erg te spreken over Vroom&Dreesman, C&A (vooral in afgelopen zomercollectie heb ik super leuke dingen gevonden die veel te snel te klein waren ), Hema, Name it, Noppies en Babyface. Ze heeft ondertussen ook leuke dingetjes van Mexx en JBC. Ook bij Zara vind ik mijn ding... Soms denk ik dat het beter is als ons kleine boontje ook een meisje is, al was het maar om al die leuke kleding terug te kunnen gebruiken
Ik ben ook niet zo van het zoete schattige. Meid is hier stoer en pittig gekleed, maar dan wel voor haar leeftijd. Toen ze kleiner was had ze veel van zara en mexx, beetje esprit. Maar de palomino van c&a heeft ook wel wat leuke dingen. Nu draagt ze vooral WE, mexx en frendz van v&d. Zit haar gewoon het leukst. We hebben nu een vingino winkel, maar weet niet hoe de kleine maatjes zijn!
Hier veel name it. Vind het vooral stoer. Ben zelf erg fan van skinny spijkerbroeken en ook heeft dl een super leuk spijkerrokje van name it. Site vind ik wel vaak minder dan in de winkel, net wat beter zoeken.
Name it ben k ook wel een fan van ja! Mijn zoontje draagt daar heel veel van. Alleen de newborn meisjescollectie vind ik wat minder. Als ze net ietsje groter zijn wel weer superleuk! Ik hou bijv wel van jurkjes enzo, maar dan op een stijlvolle manier. Niet te zoet en schattig. Zoals bij Zara zeg maar... Ze hebben nu bij Zara trouwens een ge-wel-dig broekje met vosjes!! Legging met vosjesprint - Broeken - Mini | 0 - 12 maanden - KINDEREN | ZARA Nederland Miss and mister sleepy net ook bekeken. Ontzettend gaaf en echt mijn smaak. Maar ik ga echt geen 30,- voor een dun tricot broekje neertellen die ze heel eventjes aanhebben Gele Flamingo heeft ook van dat mooie spul. Maar ik vind de prijzen gewoon echt te gek voor de korte periode dat ze het aanhebben.
Haha dat had ik ook al geprobeerd in de winkel, maar was het toch net niet. Dat grijze was gewoon perfect Mijn vriend ziet straks vanzelf wel wat er klaar ligt om aan te trekken. Dan is hij toch vol van de geboorte
@blossom; dat broekje is idd heel leuk! Alleen wij hebben een beetje een vosjes trauma... Voor ons zoontje ( geboren en daarna overleden met ruim 18 wk zwangerschap) had ik net een shirtje en trui gekocht met een vosje erop. Dus even geen vosjes voor ons Idd miss and mister sleepy is heel duur . Die pyjamaatjes ga ik er wel een aantal van kopen denk ik, maar een truitje of broekje voor 30 euro vind ik ook te gek. Name it ziet er idd leuk uit! Heb net nog even bij de h en m gekeken en daar zitten ook wel wat leuke dingen tussen.
H&m heeft idd ook leuke dingen, maar wel pas vanaf maat 62 vind ik. Net als Zara. WE vind ik ook super, maar dat is helaas pas vanaf maat 92. Miss and mister sleepy kende ik nog niet, ook leuk!! Er mag van mij trouwens wel iets roze in zitten hoor, maar geen hele outfit knalroze. Liefst dan oud- of zachtroze.
@koon: van mij mag er idd ook roze in zitten, maar niet een compleet roze outfit. @kusjes: dirkje is dus te zoet voor mij... Te veel strikjes, pailletjes, en roze.
@madelein dat kan ik me voorstellen. Ik vind ook niet alles mooi. Maar kon deze 2 niet laten liggen haha. De andere is trouwens van bampidano