Goeiemorgend! Gisteren mijn pregnyl spuit gehad & tot nu toe valt het best mee ben niet echt ziek zoals ik dat was van clomid' dus dat vind ik wel dik OK! Enkel 2 nadeeltjes heb enorm last van krampen in mijn buik' overdag en de nacht door' En vaak krijg ik dan plots steken in mijn beiden zij' Noujah Wil niet te snel klagen je lichaam is veel gewend hé maar wat zou dat nou weer zijn?
Hoi mariska, geen idee heb nooit een eisprong gekregen dus weet zelfs niet hoe dit aanvoelt' Gisteren rond half 8 smorgens pregnyl gekregen zou het vandaag dan gebeuren? xxjés sarah
Oh, dan snap ik dat je niet weet hoe het voelt. Sorry. Het voelt idd als krampen in je zij. Ik vind het zelf te vergelijken met last van je milt. Soms doet het bij mij zo'n pijn dat ik amper kan lopen. Het lijkt me nog wel vroeg om nu al een eisprong te hebben als je gisterochtend de Pregnyl hebt gehad, maar het zou er wel mee te maken kunnen hebben. Mijn eierstokken zijn vaak voor de eisprong ook al wat gevoeliger dan anders.
Niet erg Sommige dingen weet jé nu eenmaal niet hé Bwa jah heb echt zo het gevoel zoals waneer je menstruatie er aan zit te komen' Maar enkel niet zo hevig en idd klopt heb hele tijd aan mijn rechter zij Lichte steekjés maar de dokter vertelde me wel dat ik 2dagen terug moest klusse, vandaag & morgen zeker' het was nogal dringend' haha had dinsdag voormiddag een afspraakje voor een folikelmeting en daar hebben ze ook nog eens bloed getrokken, halve dagje kreeg ik al een belletje' dat ik zeker MOEST de dag erna binnen komen voor het spuitje & wauuuw seg deed echt zeer !! Had iets Gelezen dat je eisprong rond de 30 u springt? of is dat gewoon de zoveelste fabel haha'