Hi, Hier ook weer n teken van leven van mij! Sorry, sorry, maar hier ook druj met vanalles en niks geloof ik. Deze week ook nog 2 begrafenissen dus extra druk. Hier alles wel prima geloof ik. Net als jullie ook nog op 6 flessen per dag en dat gaat wel heel goed. Zit wel echt tegen die 5 aan maar net wat jullie zeggen,valt hier ook nog veel te zwaar! 1 keer geprobeerd, geen succes helaas dus weer snel over naar de 6. Heb ongeveer hetzelfde ritme nu als sallie, grappig om te lezen! Begin van de dag scheelt nog wel 5,6 of zelfs 7 uur vandaag! Maar de rest van de dag verloopt dan wel weer ongeveer hetzelfde. Laatste fles is altijd om 23 uur in ieder geval. Helaasis hidde wel erg verkouden, zo sneu! Echt n snurkend olifantje, meer dan zoutoplossing valt er niet aan te doen. Oh, er wordt er 1 wakker, tot later!
Ben ik weer even. Luna, zag laatst je bericht over t onrustig zijn van robin in de avond en nacht. Kun je het in de avond bijvoorbeeld opvangen met n draagdoek oid? De aconden dat hidde onrustig is doe ik dat wel om zo wel mijn handen vrij te hebbeb. Hidde slaapt dan toch lekker en ik kan ook gewoon lekker tv kijken oid. Hier komt t niet vaak voor gelukkig, kan me voorstellen als t elke avond is dat je er wel gek van wordt. Hopelijk worden de nachten snel rustiger. Sallie, pijn in je schouder, nek e.d. Is hier heel herkenbaar. Had t heel erg bij de eerste. Fysio en later ortomanueel therapeut hielp hier heel goed, bedenk je maar s hoe zwaar een maxi cosi is om steeds auto in en auto uit te tillen. Dat is de reden waarom ik nu ook best vaak de baby bjorm gebruik, zeker als ik met de twee mannen op pad ben, wat n gesjouw zeg Lentebloem, heb de foto van je mannetje gemist! Hoe lang slapen jullie kids tussen de voedingen in? Heb hidde nu steeds vaker ook overdag in zijn bedje liggen, niet ingebakerd en dat gaat wonderbaarlijk goed. Hij slaapt dan steeds tussen de 1 a 2 uur, jnebakerd in de kinderwagenbak kan hij wel s 3 uur achter elkaar slapen. Wissel t gewoon s af, maar ben wel blij dat hij t in ieder geval kan! Vanavond lekker niks, morgen ook niet. Dinsdag prikjes, ben benieuwd! Weet nog van de eerste dat hij toen heel veel heeft geslapen die dag terwijl hij de weken daarvoor alleen maar krijste dus ik was allang blij Nog maar 2 weken en dan 'mag' ik alweer werken....jullie?
Hier slaapt hij overdag nauwelijks... Soms eens een klein half uurtje. En rond 11u in de ochtend ook een half uurtje. Als ik hem te rusten leg gaat hij heel hard hullen. Hij wil steeds bezig zijn. Naar de mobiel kijken of op mijn schoot zich zelf optrekken. Is het belangrijk om nu al een middag slaap in te lassen? Weet niet hoe ik dat moet aanpakken. Ik werk pas over 4 weken. Zien jullie er ook een beetje tegen op? Zal de foto nog eens terug zetten
Elsa wat voor soort draag doek gebruik jij als ik vragen mag? Heb er ook over nagedacht, en heb een lodger, maar vind dat hij daar zo vreemd in lig. Of ik door wat fout haha.
Reageer later meer maar wilde even zeggen niet te vroeg juichen, vandaag weer 5.20 haha. Nouja, meneertje had gister vrij veel gespuugd, denk dat het daar zeker mee te maken heeft.... Tot vanmiddag, dan kom ik nog wel even uitgebreid
Hoe waren jullie nachten?! Hier dus vroeg, daarna wel geslapen tot kwart voor 10, wel rommelig, heel sneu. Steeds in zijn slaap huilen en dan heel harde windjes laten. Vond dat hij steeds sneller ging drinken weer door de speen, hij spuugde daardoor ook weer meer en had meer krampjes. Dus ik heb een nieuwe speen op de fles gezet en dat lijkt te helpen, hij heeft het gat gewoon heel groot gemaakt in die paar weken denk ik. Hoelang doen jullie met een speen?! Hoop dat hij vannacht iets later komt, heb weer 2,5 comfort om 2,5 extra, wie weet doet het iets. Vriendje is twee dagen weg voor werk, dus zou het wel fijn vinden . Zal toch moeten wennen, met zijn werk is hij nou eenmaal vaak weg, maar vind het nog wel gek hoor!
Hi, ben laat op pad. Ik ga nu pas slapen. Ben gebroken! De hele dag heel hard huilen, het lijkt wel of hij ineens veel last heeft van zijn fles. Harde winnen laten. Onrustig drinken, steeds zijn hoofd draaien e.d. Nu ligt hij lekker te slapen, hij is heel de avond wakker geweest dus hij zal wel moe zijn. Hopelijk morgen een betere dag, anders moet ik even verder zoeken wat jet kan zijn. Zo ken ik hem totaal niet. Morgen lees ik wat uitgebreider mee
Goedemorgen deze morgen . Hier weer 5.45... Dat 6.30 went stiekem toch snel hoor haha. Mag niet klagen, dat weet ik, maar toch . Hoe was jullie nacht? Lb: jij bent zeker laat! Was je weggeweest of kwam het door s.em? Lastig dat hij zo'n rommelige dag had. Dat gedoe met de fles is hier ook sinds anderhalve week, komt o.a door de tandjes. Hij vindt het lekker om op de speen te knouwen.. raar jingetje . Bah, heb zelf ook vet honger, zou bijna denken.dat ik zwanger ben, zo.voelt het ongeveer...ben er misselijk van. Nou zo maar ff wat halen als de fles leeeg is... ( zwanger zijn kan.niet hoor! Ga ik vanuit dan )
Hi, hier ook snel even n reactie. Hidde net even op bed laten liggen toen ik florian naar school bracht, spannend! Maar t ging goed gelukkig Hier weer n goede nacht, nu de derde achter elkaar! Zou hij t dan echt gaan snappen? Manlief ging om 6 uur douchen en toen was hij ff wakker, daarna heb ik hem om 7 uur wakker gemaakt voor de fles. Daarna oudste aangekleed en naar school gebracht. Hoopmdat dit zich doorzet, kan er wel aan wennen.........hoop nog maar niet te hard geloof ik, de 2 maanden sprong zit eraan te komen..... @lentebloem, heb zelf de baby bjorn, geleend van n vriendin. Bevalt goed, maar heb hem maar af en toe voor de onrustige avonden nodig. Er zijn er zoveel, het lijkt me wel fijner om je kindje rechtop te houden dan schuin zoals in de lodger, hoor daar veel slechte verhalen over. Vriendin heeft er een van draagdoek.nl en is daar erg tevreden over. Haar kleintje is erg onrustig en aangezien er al 2 rond heeft lopen gebruikt ze deze doek vaak. Ik wil eigenlijk over gaan op 5 flessen, nu hidde later wakker is wordt t wel erg proppen zo, maar durf niet zo goed.......vorige poging was n ramp.......veel krmapjes......morgen overleggen met cb, dan krijgt hij ook zijn prikjes. Ben benieuwd hoeveel hij weegt! Tot gauw.
Ben niet weggeweest hoor, was van een huil dag. Hij heeft er al 3 op rij.... Heb goede moed voor vandaag. En inderdaad hij draait zijn hoofd en kauwt op de speen. Maar zie nog geen tand hoor. Vannacht om 5 uur wakker dat verbaasde me, want hij had amper geslapen. Ik was zo moe, heb hem o me buik verder laten slapen. Tot 8 uur. Nu kunnen we er weer tegen aan. Oei Sallie, het zou wat zijn haha. Het kan technisch gezien wel.... Maaruh, hij gaat nog niet naar school hoor...toch 2 kort op elkaar? Sjonge dat misselijke gevoel was toch naar toen.
Hier helaas weer een k nacht. Maar hij heeft wel de hele avond in bed geslapen op zijn buikje voor de allereerste keer. Na de fles van 22 niet in slaap te krijgen ( vreemd misschien dat hij al geslapen had) en toen kwam hij weer om half 5. Ik weet het niet meer hoor maar waarom slaapt mijn mannetje zo slecht in de avond nacht? Net in bed gelegd en hij slaapt zonder dat ik hem gehoord hebt.. Ben echt kapot en heb vannacht misschien 5 uur kunnen slapen.. Sorry voor mijn ego en klaag.. Reageer later op jullie maar heb hier een mannetje rond lopen die de hele dag om aandacht vraagt.
Luna, even jou bemoedigend toespreken! Klote dat je mannetje zo onrustig is, ken t, de oudste had t ook. Is slopend! En als je hem nou voorlopig niet wakker maakt voor de fles van 22 en kijkt wanneer hij dan komt? Heb je t hele circus in iedermgeval maar 1 keer. Zit je wel nog op 5 flessen als hij zo vroeg al komt? En er nog een rond hebben lopen maakt t extra zwaar, je hebt geen moment voor jezelf. Hoop dat t snel beter wordt voor jullie! En anders shifts maken dat je niet allebei helemaal opbrandt maar elkaar wel kunt blijven afwisselen. Baker je robin al in? Hier n verkouden mannetje en overdag weinig slapen, maar op zich wel vrolijk dus t zal wel
Hoi meiden, wat een gerommel weer in de nachten zeg! Lb: was zijn dag nu wat beter? Ik hoop het! Of kan je al een tandje voelen soms?! Kuna: bij jou ook zware nachten dus, gatsie! Ik zat eens na te denken, Sam is ook best een tijd onrustig voor hij moet poepen. Poept robin nog steeds nachts? Anders kun je misschien optijd in de avond als hij wakker is zijn buikje masseren, hier help dat goed. Het komt niet meteen maar zit iig niet meer dwars... Elsa: ah gos, ook nog verkouden! Gaat het drinken en slapen nu wel wat? Nou hier dus weer 5 uur, terwijl ik gister juist 3 scheppen Extra had gedaan... Ik snap er niks van. Zou misschien eens een iets vollere fles om 23.00 moeten proberen, maarja omdat ik nog steeds op die 6 flessen zit kan dat niet, dan kom ik echt te hoog uit. Ik had het idee dat hij het ook een beetje koud had, maar hij heeft lange mouwen romper, lange mouwen pyjama met voetjes, dikke slaapzak met mouwen, hema dekentje en dun wollen dekentje. Ook wordt zijn wieg nu echt te klein, dus wilde hem ergens deze week naar zijn ledikant doen, maar das natuurlijk nog groter dus kouder. Nja, op zich heb ik niks te klagen natuurlijk, maar als het paar keer 6.30 is geweest is het jammer dat het nu weer iedere dag vroeger wordt. ( zit weer met dat hongergevoel :s, had als het regelmatig is gister ongesteld moeten worden hmmm ). Begin em een btje te knijpen, maar hebben echt super goed opgelet.
Ola, Hier ben ik ook weer. Vanmorgen heeft mijnheertje zijn prikjes gehad, veel huilen maar ook veel slapen dus vandaag. Ben benieuwd hoe dat vannacht gaat dan! Want het was vanmorgen weer kwart voor 7, helemaal super dus? Hij is nu 60 cm en 5800 gram, flinke beer dus Mag over op 5 x 180, maar ben daar zo huiverig voor! Ben bang dat hij dan ineens weer krampen krijgt, denk er dus nog n paar dagen over geloof ik het zou kunnen dat hij er n paar dagen last van heeft gaven ze aan, maar daarna zou t weer als vanouds moeten zijn. Ben benieuwd! Verder nog n flinke voorkeurshouding, maar daar wordt aan gewerkt...... Hoe is t bij jullie?
Elsa: sneu he die prikjes? Zal vannacht ook wel een goed nachtje worden! Je hebt inderdaad een flinkerdje, hij krijgt iig niet te kort . Ze zeiden hier ook dat hij meer mocht en dan over 5 flessen, maarja dat gaat dus niet. Jij zit toch meestal op 5 flessen?! Dan zou ik pas meer geven als hij niet meer tevreden lijkt met 150... Hij is nog vrij jong... Hier gewoon weer 6 flessen, rest van de dag de 'normale' tijden... Weet niet wat er was dus vannacht/vanmorgen. Vanavond gaat hij voor het eerst in zijn ledikant, hij lag vannacht weer klem in de wieg. Waar slapen die van julloe nu? En als je eerst een wieg had, hoe ging de overstap?!
even snel hier, zal zo alles bij lezen. de afgelopen dagen zijn een ramp. zoveel huilen en onrustig zijn. mijn zoontje heeft denk ik last van een v.erborgen reflux. vanmorgen mediactie van de huisarts gehad, even kijken wat dit doet.
zo even gelezen... luna: hoe is het nu? hoe je het nog vol? elsa: jij ook al zo'n beer. ik mocht ook over op 5 flessen, maar dat is hier nog echt te veel. die hoeveelheid bedoel ik. ik geef ook gewoon het oude en verhoog pas als hij er echt aan toe is. ze groeien goed dus het kan echt geen kwaad hoor. en ze zijn nog jong en klein he. hoe gaat het nu, geen koorts? sallie: vergeleken met jou kindje ligt mijn kindje niet zo warm. bij ons staat de kachel op 18,5 'snachts maar boven springt hij later aan. hier slaapt hij in een romper met lange mouwen, pyama, sokjes, badstof slaapzak zonder mouwen. en dan onder lakentje en dekentje van jollein. maar dat dekentje doe ik maar halfverweg zijn armen omdat hij schuin kruipt en dan met zijn neus tegen de deken aan ligt. bij ons slaapt hij nog in de wieg naast mijn bed, hij moet eigenlijk al lang in zijn ledikant op zijn eigen kamer. maar ik stel het uit. zie er echt tegen op hahha....of klinkt dat gek? ben benieuwd hoe jou overstap is. ik wacht hier heel even tot de medicijnen aan slaan, dan weet ik zeker dat hij rustig is. hij past er nog net in en ligt nog net niet klem. wij hebben de bopita belle wieg. ik ga nu lekker koken, en dan vanavond lekker niksen. ben helemaal kapot van afgelopen dagen....
Iedereen succes. De medicijnen slaan aan, en hij is al veel rustiger. Hij heeft nog pijn, maar gelukkig niet de hele dag door.