Gedoe met voedingen

Discussie in 'Stel je vraag aan de kraamdeskundige' gestart door goddess tear, 27 mei 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hoi.

Ik geef mijn zoontje borstvoeding (hoera!). Maar dat loopt nu al een tijdje niet lekker.

Hij vraagt elke twee uur (soms elk uur, soms 3 uur) om voeding, drinkt dan een beetje, en hoeft dan niet meer, om zich vervolgens weer heel snel te melden.

Hij komt overigens wel erg goed aan, dus er is geen sprake van te weinig of niet/weinig voedzame voeding.

Kan ik er voor zorgen dat hij voortaan gewoon weer de 3 uur aanhoud, i.p.v elke 1 of twee uur ?

2. kwebbeltje

kwebbeltje VIP lid

13 jul 2005
    15.340
    1
    0
    Verpleegkundige
    Duitsland
    Heeft hij geen spruw? Hierdoor kan het drinken pijn doen waardoor ze maar even willen drinken.

Ilja

3. Ik zie geen witte vlekjes in zn mondje. Zijn er nog andere manieren waardoor je daar achter kunt komen?

Heel hartelijk dank!

4. kwebbeltje

kwebbeltje VIP lid

13 jul 2005
    15.340
    1
    0
    Verpleegkundige
    Duitsland
    meestal zie je dan echt witte vlekjes in de mond (tong, wangzak of gehemelte) die je niet weg kunt vegen. Wat je ook zou kunnen proberen als dit blijft om eens een andere fles / speen te proberen. Kijken of hij dan wel makkelijker wil drinken.

Ilja

5. ok, heel erg bedankt!

Deel Deze Pagina