gedoe om een jas

Discussie in 'De lounge' gestart door Saartje1, 19 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rica

Rica VIP lid

16 mei 2008
    7.521
    105
    63
    Vrouw
    Mama en meer
    Boven de ijssel
    Nou ik denk ook dat je het verkeerd opvat... na de bevalling kom ik de jas wel weer inpikken vind ik meer een pmerking van Dat ze hem wel graag terug zou willen maar dan met een leuk tintje eraan.... en dan niet DIRECT! maar niet dat je hem weggooid of wat dan ook.

2. mora27

mora27 VIP lid

25 nov 2009
    6.381
    0
    36
    webwinkel eigenaar
    in een huis
    ik zou gewoon vragen of ze dat echt meende, zoja koop je zelf een nieuwe....

3. Melanina

Melanina VIP lid

20 mei 2008
    9.070
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Spijkenisse: Eindelijk na 13 rondes zwanger !!!!
    ik zou zon opmerking denk ik ook niet leuk vinden vooral niet van me zus.
    Ik zou lekker een leuke jas kopen of desnoods dragen met een doek en dan lekker een mooie draagjas kopen .
    Die kan nog jaren mee en wedden dat je zus jaloers op je is dan hahaha

4. Anice

Anice Niet meer actief

Meid, koop gewoon zelf een mooie jas en die kun je dan dragen zolang het nodig is.

5. Mystify

Mystify Bekend lid

24 mei 2011
    938
    0
    0
    Vraag gewoon of je de jas tot begin mrt mag lenen. Kan dat niet koop je er zelf een. Op mij kwam het over als een grapje om te vertellen dat je hem niet mag houden en dat jouw hormonen;) een reactie gaven waardoor zij anders op jouw terug reageerde.

6. toerist18

toerist18 VIP lid

23 okt 2005
    8.317
    1
    0
    ik maak babymutsjes met naam
    Nederland
    Ik zou gewoon zelf een vest halen als ik jou was, het is toch voor in en uit huis, in en uit de auto.
    Neem aan dat je geen uren in de kou gaat lopen?
    Ik vind zelf dingen uitlenen ook niet fijn, omdat ik zelf zuinig ben op m'n spullen.

7. augustus

augustus Niet meer actief

Het is je zus, het lijkt me dat je de vraag bij haar neer kan leggen?

8. Fransa

Fransa Niet meer actief

Mocht je idd zelf wat kopen, dan kan ik je misschien helpen aan een 2e hands jas...
    Weet niet welke maat je hebt, maar heb nog een mooie jas (vind ik zelf dan) van Noppies liggen van m'n zwangerschap van afgelopen winter. Deze kun je ook dragen terwijl je niet zwanger bent maar heb al een mooie hangen, dus heb 'em niet nodig.... Tis maat XXL (goed voor maat 44/46 zeg maar).

9. jada08

jada08 VIP lid

14 jan 2009
    7.567
    332
    83
    Jeetje wat een gezeur om niks zeg. Ze leent je een jas en als zij die ala minute terug wil dan koop je toch nu al een jas voor naar de bevalling. Kan me overigens niet voorstellen dat je zus dat jasje gelijk terug wil. En als ze dat wel wil is het haar goed recht, je leent het immers van haar en blijkbaar is zij erg op dat jasje gesteld.

10. mamamadelon

mamamadelon Fanatiek lid

13 aug 2007
    4.077
    5
    38
    mee eens

11. mm7

mm7 Fanatiek lid

9 feb 2010
    2.801
    28
    48
    Die stress wil ik niet na de bevalling zeg je? Wat us nu stress om een jas? Dan koop je er toch 1 online? Ik wilde dat ik stress om een jas had na mn bevalling ipv de andere zorgen die ik had... Sorry ik vind dat je overdreven doet......

12. brenda1976

brenda1976 Niet meer actief

volgens mij reageren je hormonen :)
    ik denk dat ze bij wijze van spreken bedoel.
    dat ze het naar je zwangerschap terug wil, dat ze hem niet kwijt wil.

Ik heb ook dingen uitgeleend en afgegeven. Ik heb bij de uitleendingen denk ik ook wel eens gezegd van ik wil het wel terug of zo, ik heb ook mijn woorden niet echt afgewogen.

persoonlijk denk ik dat je het te letterlijk neem!

13. jada08

jada08 VIP lid

14 jan 2009
    7.567
    332
    83
    Dat was ook mijn gedachte ....

14. mimi83

mimi83 Niet meer actief

lekker je eigen jas kopen.

En meiden, ik wou dat ik na de bevalling alleen maar jas zogen hadden. echt nodig dit?? 1 ze is nog niet bevallen, 2 ze mag een vraag stellen. Wij hebben ook beroerde periodes gehad in en na de bevalling. Maar als je het alleen daarom niet om "simpele" dingen mag hebben kunnen we het forum wel stilleggen.

en lezen is inderdaad een kunst.

Deel Deze Pagina