Fijn dat het gesprek je een goed gevoel heeft gegeven. En ook hele fijn dat de leidsters met de ouders van het meisje in gesprek gaan, want dat laatst vind ik toch ook wel raar In ieder geval heb jij mu even een beetje rust, en dat is lekker!
@Sarah, dank je wel. Geeft inderdaad rust, ben blij dat ik er toch meteen iets mee gedaan heb, anders blijf je maar zitten met zo'n raar onderbuikgevoel
@Saskia, jij ook bedankt! Goed om te weten dat als ze eenmaal naar school gaan, die kleintjes een stuk wijzer worden. Ik merk ook dat die laatste maanden voor ze naar school gaan, ze bijna niet meer te handhaven zijn op een kdv, bij ons is er nu geloof zelfs een 3+ programma in de maak, die grote peuters vervelen zich te pletter.
Fijn dat het gesprek je een goed gevoel heeft gegeven Ik ben ook leidster en ik had zelf allang aan de bel getrokken Ik accepteer zulk gedrag echt niet van mijn peuters. ALs ze al zeggen JIJ mag niet naast mij zitten pak ik dat al aan. Tuurlijk respecteer ik het als 2 kindjes even niet samen willen spelen moet kunnen, maar het moet wel op een leuke manier gaan en niet op een pesterige manier. Ik schrok echt van jou verhaal ik dacht wow dit gaat wel erg ver. Ik hoop dat er een oplossing gevonden word want aan praten alleen is het nog niet verholpen.