Gedoe

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Mar, 26 jan 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mar

    Mar Actief lid

    4 okt 2005
    132
    0
    0
    Rotterdam
    Hallo,

    Ik ben nu een dag of 3 overtijd, getest, niet zwanger, wel gevoel dat ik ongi moet worden,maar dat voel ik nu al bijna 2 weken!!! Laatste 3 cyclusjes waren recies 29 dagen, daarvoor 1 van 40 dagen.....Kan het zo schommelen dat het nu weer 40 dagen duurt? Dan zou het betekenen dat ik nu mijn eisprong heb, al dacht ik die allang gehad te hebben (Ik verlies dan altijd cervixslijm dingetje) :oops:
    Ik vind het maar een gedoe...

    Liefs,
    Mar
     
  2. Niet meer actief

    (Ik verlies dan altijd cervixslijm dingetje) :oops:

    Ik moet zo lachen om jou test... ;)
     
  3. Mar

    Mar Actief lid

    4 okt 2005
    132
    0
    0
    Rotterdam
    Haha ja gelukkig kan ik er ook iedere keer om lachen ;) Maar ook mijn banner gaf die dag aan dat dat mijn eisprong dag was, uitgaande van een cyclus van 29 dagen... Hmmm nu maar weer wachten en een ander getal aanhouden :)
    Mar
     
  4. Niet meer actief

    Waarschijnlijk heb je een langere cyclus dit keer, wacht nog een paar dagen af en test dan als je wilt... :)
     
  5. Mar

    Mar Actief lid

    4 okt 2005
    132
    0
    0
    Rotterdam
    Ik wacht weer de langste cyclus af die ik gehad heb, 40 dagen.... maar hoop eigenlijk dat ik dan inmiddels de :evil: wel gezien heb.

    Mar
     
  6. Niet meer actief

    Gek he soms wil je dat ze wegblijven en soms wil je graag dat ze komen tis nooooit goed hahahah....
     
  7. AnnaS

    AnnaS Fanatiek lid

    25 nov 2005
    1.096
    0
    0
    Agent
    Drenthe
    Ik zit net zo, dacht dat ik niet een onregelmatige cyclus heb...nou dus wel!
    Haha, zoals je beschrijft is het inderdaad een gedoe, heb ook dinsdag getest, maar negatief en nu zit ik maar gewoon te wachten dat de ongi zich aankondigen.

    Groetjes anna.
     
  8. Mar

    Mar Actief lid

    4 okt 2005
    132
    0
    0
    Rotterdam
    Hai AnnaS,
    Oh ja ik zie het, jij bent al een dag langer aan het wachten, hoop dat de :evil: bij jou ook snel komen of dat je misschien nog porsitief zal gaan testen. Voor mezelf geloof ik daar niet zo in, teveel klachten die ik bij een ongi altijd heb en ik denk dat als je zwanger benthet hormoon toch wel vrij snel zichtbaar moet zijn.......alhoewel...ik lees hier ook wel eens anders..... Haha een gedoe dus, maar wel spannend...en irritant ;)

    liefs,
    Mar
     
  9. AnnaS

    AnnaS Fanatiek lid

    25 nov 2005
    1.096
    0
    0
    Agent
    Drenthe
    Nou Mar vanmiddag hebben de :evil: zich aangekondigd.
    Maar ik zag het vanmorgen al aan mijn temperatuur die daalde dus had me al helemaal voor bereid.
    Dus dit word mijn 5de ronde.

    Groetjes Anna.
     
  10. Mar

    Mar Actief lid

    4 okt 2005
    132
    0
    0
    Rotterdam
    Jammer Anna,
    Maar je hebt wel weer een cyclus die niet overdreven lang is geweest!! Er valt dus weer wat te rekenen :)
    Ik wacht geduldig de :evil: af.......

    Liefs,
    Mar
     
  11. AnnaS

    AnnaS Fanatiek lid

    25 nov 2005
    1.096
    0
    0
    Agent
    Drenthe
    Mar ik weet niet hoelang jou cyclus is, maar die van mij hebben er nog zo uit gezien.

    *26
    *35
    *28
    *32

    Ik vermoed dat mijn lichaam nog niet helemaal in orde is heb een vrezelijk stressie 2005 gehad, dus ik ga er wel een beetje vanuit dat het daar mee te maken heb.
    Heb vorig jaar ook last gehad van mijn hormoon huishouding door de stress en dat kan dan nog wel weer eens tijd kosten.

    Groetjes Anna.
     
  12. Mar

    Mar Actief lid

    4 okt 2005
    132
    0
    0
    Rotterdam
    Hoi Anna,

    Stress kan er inderdaad mee te maken hebben. Gelukkig zijn er niet echt hele grote verschillen in jouw schema, dat geeft een mens hoop :)
    Bij mij was het:

    *28
    *40
    *29
    *29
    *29 (het was lekker stabiel dus)

    En nu al 33 dagen en ik zie nog geen :evil: maar wel alle kwaaltjes.....
    Nu maar hopen dat het snel komt, dan heb ik weer overzicht....

    Liefs,Mar
     
  13. AnnaS

    AnnaS Fanatiek lid

    25 nov 2005
    1.096
    0
    0
    Agent
    Drenthe
    Mar had je trouwens al een testje gedaan dan?

    Groetjes Anna.
     
  14. Niet meer actief

    Ik heb mijn eisprong gehad op 24/1 maar heb nog steeds last van slijmverlies (doorzichtig) kan dit?
     
  15. Mar

    Mar Actief lid

    4 okt 2005
    132
    0
    0
    Rotterdam
    Hoi Anna,

    Ik heb inderdaad al getest, 2 dagen geleden, ik heb vandaag veel buikpijn dus ik denk dat de :evil: zich nu echt aankondigen!! Ik hoop het maar, dan kan ik verder "tellen".

    Liefs,
    Mar
     
  16. AnnaS

    AnnaS Fanatiek lid

    25 nov 2005
    1.096
    0
    0
    Agent
    Drenthe
    Ja Mar, dan zou het vast doorbreken nu.
    Dan ga je de 6de ronde in? En bij jou zit ook niet echt een groot verschil in je cyclus, alleen die 1 keer 40 dagen, pff. :confused:

    Eigenlijk wil ik niet eens de eerste ronde mee tellen, want ik bleef wat langer na bloeden van het verwijderen van het spiraaltje en om dat die ook niet goed zat was he allemaal wat langer, maar heb hem wel mee geteld.

    groetjes Anna.
     
  17. manon

    manon Bekend lid

    27 dec 2005
    837
    0
    0
    Rotterdam
    wat spannend Mar :p
    We gaan weer met ze alle duimen :) :)

    Ik hoop voor je dat ze niet komen :)

    gr.manon.
     
  18. Mar

    Mar Actief lid

    4 okt 2005
    132
    0
    0
    Rotterdam
    @Anna: Ja, ik hoop dat ik straks ongi ben, mijn cyclus was regelmatig, maar die 40 dagen, ik dacht dat het nooit zou komen, nu ben ik ook weer in die richting aan het gaan... zat net zo lekker op de 29 dagen, vond het wel mooi eigenlijk, haha daar gaat mijn regelmaat. :(

    @Manon: Ik denk dat ze wel komen, maar zoals iedereen blijf ik stiekem hopen tot het echt zo is, ook al weet ik beter.

    Groetjes,
    Mar
     
  19. manon

    manon Bekend lid

    27 dec 2005
    837
    0
    0
    Rotterdam
    Maar Mar die kwaaltjes kunnen ook wat anders zijn ;)

    Niet gelijk de handdoek in de ring gooien ;)

    Ze zijn er nog niet :(:

    gr.manon.
     
  20. Mar

    Mar Actief lid

    4 okt 2005
    132
    0
    0
    Rotterdam
    Ze zijn er, de :evil: .....
    Dus na 1x28, 1x 40 dagen en 3x 29, heb ik deze keer 34 dagen moeten wachten, moet ik nu uitgaan van de laatste cyclus, mbt mijn banner?? Of het gemiddelde nemen.....

    liefs,
    Mar
     

Deel Deze Pagina