hallo allemaal, ik ben nu ruim 15 weken zwanger en s'morgens heb ik echt een harde bal in mijn buik te groote van een galia meloen ik vraag me af of dat wel goed is ik werk niet te hard in ieder geval groetjes polly
Hoi, Ik heb dat ook gehad, bij 15-16 weken. Het had te maken met een enorme groeispurt die ik toen had (kwam ik later achter). Dan rekt je baarmoeder uit en reageert ie daarop door samen te trekken. Het enige wat echt helpt is rustig aan doen. Op je werk, thuis overal. Gewoon op de bank gaan zitten of in bad. Even pas op de plaats. Na een paar daagjes kun je weer alles. Succes!
Heb dat ook gehad. Vooral als ik s'ochtends wakker werd. Als ik dan ging plassen dan ging het vaak weg. Ik heb aan de vk gevraagd of het erg was en die vertelde dat het geen kwaad kan.
Ik heb het ook. al vanaf 15 weken en ik heb het nu nog steeds wel bijna elke dag. terwijl ik helemaal niet zo druk doe.
Ik had dat ook rond de drie maanden, elke morgen als ik wakker werd, net alsof er een balletje in me zat. Het voelde ook hard aan.
ik heb dat ook vanaf een week of 14-15 en nu nog steeds.Ik heb het dan alleen s'ochtends en soms tussendoor een keer.Vaak is het ook meteen weer weg.Verloskundige gevraagt en die zegt dat het geenkwaad kan en normaal is.Maar het zijn volgens mij nog niet de echte harde buiken maar je baarmoeder die samentrekt.
bedankt voor jullie reactie ik ben in ieder geval niet de enige en ik neem aan dat het gewoon is en niet gevaarlijk allemaal een fijne zwangerschap