gedraai in bedje

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Sweetlakecity, 14 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Paarse80

Paarse80 Fanatiek lid

5 okt 2008
    4.473
    1
    38
    Vrouw
    Thuis
    Wilde net zelf ook zo'n topic starten! Hier ook zo'n draaikont. Hij ligt in elke onmogelijke houding te slapen, soms zelfs zittend. Laatst ging het weer een periode beter, bleef hij met zijn hoofd bij het hoofdeinde liggen, maar nu is het weer gedaan met rustig slapen. Thijs slaapt in een combisleeper (tot 4 jaar), maar ik hoop dat hij voor die tijd toch onder een dekentje kan slapen. Voorlopig laat ik het maar zo. Ben wel benieuwd hoe lang het ongeveer duurt voor een kind "gewoon" kan slapen.

2. miranda1983

13 jul 2010
    38
    0
    0
    ik werk bij een stomerij als productie medewerker
    hengelo(ov)
    stefan is ng maar 6 mnd oud. dus staan kan hij nog niet zitten zonder steun ook nog niet en hij gaat wel zonder slaapzak of dekentje gewoon slapen

3. 19linda85

19linda85 Actief lid

23 feb 2010
    205
    0
    0
    Nou hier ligt hij ook steeds op de meest rare manieren in bed... Ook op zijn buik met zijn knietjes onder zich. Normaal had hij altijd wel een pyama aan, maar met dit warme weer alleen een romper. Van de week 1 keer zijn slaap zak aangehad, maar alsnog gaat hij staan in bed. Hoe die het voor elkaar krijgt, ik weet het niet.

4. Sweetlakecity

Sweetlakecity Niet meer actief

staan met slaapzak doet ze ook.
    Voor je t weet linda hoor je boem en is hij keihard gevallen met slaapzak en al. Zo met de koppie tegen de zijkant van het bedje.
    Hoeveel blauwe plekken ze daar niet aan overgehouden heeft :-s

5. 19linda85

19linda85 Actief lid

23 feb 2010
    205
    0
    0
    Oh dat is gelukkig nog niet gebeurd... Maar zal hem vast nog wel gebeuren! Vannacht maar weer ff zonder slaapzak. Het is echt weer te warm.

6. joan81

joan81 Bekend lid

28 dec 2008
    822
    0
    0
    Hoeksche waard
    hier nog zo'n draaikont.. ze slaapt tegenwoordig zonder slaapzak en lakentje want ik vond dat dit haar teveel belemmerde... nu ligt ze alleen in een t-shirt en broekje, romper of soms alleen een luier te slapen.. altijd als ik ga kijken dan sta ik weer versteld hoe ze er bij ligt.. bv met haar benen omhoog tegen de spijlen of er doorheen, opgekruld in de hoek haha :D
    maaaar ik heb net gelezen dat er nog hoop is!! hahaha

7. femkes

femkes VIP lid

24 jul 2007
    9.088
    10.382
    113
    Nou wil ik niet vervelend doen, maar ik sliep op mijn 5de ook nog met billetjes omhoog. En nu nog draai ik erg veel in bed.
    Ik ben 30, en slaap al een hele tijd in een groot bed.

Deel Deze Pagina