al dagen buikpijn en bijna 34 weken zwanger

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door TriCo77, 3 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. TriCo77

TriCo77 Fanatiek lid

10 mrt 2006
    1.591
    0
    36
    hoi
    ik weet neit of iemand dit herkent...
    ik ben bijna 34 weken zwanger, en ik heb al een paar dagen d.w.z. 2a3 dagen... beste buikpijn
    krampen onderin de buik, en als ik opsta moet ik mijn buik vast hoduen van de pijn.
    ook heb ik regelmatig weeen, tenminste zo voelt het.
    ik dacht dat het indalingsweeen waren, maar de baby gaat steeds hoger zitten.....
    en gigantische steken ook af en toe.........

ik moet morgen naar de gynocoloog dus zal het dan vragen maar ik wilde weten of hier meer mensen zijn met die klachten

alvast bedank

groetjes mam2003

2. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.248
    4.480
    113
    Persoonlijk ken ik deze klachten niet maar ze kunnen ook van je darmen afkomen (weet niet hoe je stoelgang is geweest de laatste dagen) of van een blaasontsteking.

Als je morgen toch naar de gyneacoloog moet neem dan voor de zekerheid wat urine mee dan kunnen ze het meteen even testen voor je.

Groetjes Anita

3. TriCo77

TriCo77 Fanatiek lid

10 mrt 2006
    1.591
    0
    36
    ok bedankt voor de tip, ik zal urine meenemen.....
    maar ik heb geen pijn bij het plassen. maar je weet maar nooit........

groetjes mam2003

4. TriCo77

TriCo77 Fanatiek lid

10 mrt 2006
    1.591
    0
    36
    ik heb even zitten neuzen op internet, maar het lijkt mij geen blaasontsteking.......
    maar ik word ondertussen echt knettercrazy van die pijn............
    pijnstillers gebruik ik niet, maar wat ik hier mee moet weet ik even niet meer
    was het maar morgenvroeg half 10......dan moet ik bij de gyn zijn.
    heb vanavond ook nog zwangerschapgym, heb er helemaal geen zin in.
    bah ik word hier helemaal sjachrijnig van.
    sorry dames , maar ik moet me even afreageren.
    is wel fijn dat dat hier even kan.

ik heb trouwens een angel sound, en heb net even geluisterd naar de kleine, alles klinkt wel goed.
    maar ik ben gewoon zo onzeker, wat kan dit nou zijn.
    dit ken ik niet uit mijn vorige zwangerschap.......

ik baal als een stekker

5. Channie

Channie Fanatiek lid

13 okt 2005
    4.149
    0
    0
    Zit er regelmaat in ? als dat zo is zou ik toch maar even je vk of gyn bellen want dan denk ik dat je weeën hebt.

6. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Hmm, ik had ook al een aantal dagen flinke buikpijn, dit scheen een schimmelinfectie te zijn.

7. pinguin72

pinguin72 VIP lid

7 jan 2006
    7.832
    1
    38
    Toen ik na 3 dagen buikpijn bij de gyn kwam bleek ik weeen te hebben.
    Misschien is het verstandig NU te bellen in plaats van te wachten tot morgenvroeg.

succes

8. Niet meer actief

Ik zou ook bellen, ik heb ook een paar dagen lang buikpijn gehad en ik lag toen al in het ziekenhuis ( voor hoge bloeddruk )en had weeen.Ik was toen 38 weken.

Gewoon bellen meis, dit is ook geen doen in die onzekerheid zitten!

9. zorra

zorra Fanatiek lid

16 jun 2006
    3.353
    0
    0
    Mocht je gisteren nog niet gebeld hebben, succes dan straks bij de gyn. Hopelijk kan hij je wat meer vertellen wat er aan de hand is.

10. Sigietje

Sigietje Actief lid

11 okt 2005
    150
    1
    0
    Oostakker België
    Hi Mam2003,

heb je al wat meer nieuws? ik loop ook al de hele tijd rond met buikpijn en rugpijn en pijn in benen. komt op gaat weer weg en er zit totaal geen regelmaat in maar is toch zoooooooo vermoeiend.

groetjes Sig

11. Senna

Senna Fanatiek lid

8 dec 2005
    2.560
    0
    0
    klinkt in mijn oren echt als voorweeen of echte weeen...

12. Sigietje

Sigietje Actief lid

11 okt 2005
    150
    1
    0
    Oostakker België
    ja Senna, ik ben er wel van overtuigd dat het voorweëen zijn maar dit is nu al dagen zo en het is best vermoeiend... 's nachts slaap ik zo slecht... weet niet hoe ik moet liggen, ook rondlopen helpt niet en overdag is het al niet veel beter....

Als ik mezelf zo hoor voel ik me precies een watje... :( ik wil helemaal niet klagen want ik ben heel gelukkig dat ik zwanger ben en dat we een dochter krijgen maar dit is zo vermoeiend.... dan vraag ik me echt af hoe echte weëen voelen en of ik die hele bevalling wel ga aankunnen.

maar goed niet te veel bij nadenken zeker?

groetjes Sig

13. TriCo77

TriCo77 Fanatiek lid

10 mrt 2006
    1.591
    0
    36
    daar ben ik weer
    zal gauw even een berichtje schrijven voor jullie denken dat ik lig te bevallen:)
    het bleken wel oefenweeen te zijn. maar ze zijn ondertussen ook weer weg.
    en alles was verder goed bij de gyneacoloog, dus ik mag weer fijn terug naar mijn eigen verloskundige.
    krijg met een week of 37 ongeveer toch nog een echo om de groei te bekijken. wnat dit gaat weer een groot kindje worden........ach ja ben het gewend........pfffffffff hihi

groetjes mam2003

14. TriCo77

TriCo77 Fanatiek lid

10 mrt 2006
    1.591
    0
    36
    nee inderdaad niet te veel bij nadenken, daar kun je je nu wel druk over gaan maken. maar daar heb je weinig aan.
    op het moment zelf moet je er toch doorheen.........
    en het valt niet altijd mee........maar ik weet zeker dat je het wel aankunt.
    wij zijn toch het sterkere geslacht:):)

15. Sigietje

Sigietje Actief lid

11 okt 2005
    150
    1
    0
    Oostakker België
    Ja hoor mam2003! wij zijn het sterke ras :)
    en het is allemaal voor het goede doel. en de baby zit erin en moet er nu eenmaal uit ;)

we hebben nog een dikke maand te gaan! kga nog een beetje genieten van mijn dikke buik.

onze bevallingsdatum ligt dicht bij elkaar wie weet liggen we binnenkort wel op hetzelfde moment te puffen hahaha

vele groetjes en veel sterkte
    Sig

Deel Deze Pagina