Spaanse reborn poppen

Discussie in 'Schoolkinderen en pubers' gestart door GossipGirlxoxo, 20 apr 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. GossipGirlxoxo

GossipGirlxoxo Niet meer actief

Hier een moeder van een kleine net 5 jarige poppenmoeder die niet genoeg kan krijgen van haar poppen. Voor haar verjaardag heeft ze veel poppenspeelgoed gekregen (zoals maxicosi, poppenbed, campingbed, reiswieg, draagzak, luiertas enz allemaal van het merk La Nina en dezelfde lijn dus nog mooi en zeker geen straf om naar te kijken en in de woonkamer neer te moeten zetten ook.

Op dit moment heeft ze 2 babyborn poppen, 1 babyborn grote zus pop, 1 baby anabal en 2 kleine babyborn poppen (die heeft ze al vanaf dat ze 1 is). Kort geleden heb ik ook 1 mooie Spaanse reborn pop van het merk llorens gekocht en deze is zooooooo veel mooier dan de lelijke babyborn poppen dat ik eigenlijk alle poppen wil gaan omwisselen voor mooie echte babypoppen (die ook echte baby kleding passen, heb ik ook nog wat aan haar dure baby kleding die ik bewaard heb).
    Nu hebben we dus een pop van het merk llorens maar ik weet zeker dat er veel meer merken bestaan, alleen met Google komt alleen llorens naar voren. Wie heeft ervaring met deze poppen en kan bepaalde merken wel of juist niet aanraden. Vroeger had Nina ook mooie poppen kan ik me herinneren maar vind daar alleen nog lappen poppen van als ik Google. Ik hoop dat iemand me kan helpen en de poppenhoek straks helemaal mooi is als alle babyborns en baby Annabel plaats hebben gemaakt voor mooie poppen :D Dan is het voor mij geen straf al dat speelgoed in de woonkamer.

2. Lynx

Lynx VIP lid

19 jul 2008
    8.696
    2.511
    113
    Mijn dochter zou het mij nooit vergeven als ik háár baby zou vervangen door een die ik mooier vind.

Ik snap je, maar ik vind het echt zielig voor je dochter.

chrystel73 en GossipGirlxoxo vinden dit leuk.
  3. Lm2

Lm2 Niet meer actief

Zoek eens op Arias.

GossipGirlxoxo vindt dit leuk.
  4. Berte

Berte VIP lid

24 feb 2011
    7.026
    3.840
    113
    Vrouw
    Thuis
    #4 Berte, 20 apr 2021
    Laatst bewerkt: 20 apr 2021
    Mijn dochter, ook kleuter, speelt toch echt alleen met de poppen die zij leuk vindt. En, dat is hier nou eenmaal de babyborn pop.

Dat gezegd hebbende, had ik er wel invloed op gehad, dan had ze gespeeld met poppen van Götz, Paola Reina en Miniland (van die laatste 2 liggen er een aantal te verstoffen).

En American girl poppen, maar die zijn zonder ze te moeten importeren al belachelijk duur.

5. GossipGirlxoxo

Daar hebben jullie beide een goed punt mee. Niet bij stil gestaan, ik dacht alleen aan een poppenhoek die er voor het oog wat beter uit zag. En aan mezelf als kind, ik wilde vroeger dolgraag babypoppen die er levensecht uitzagen ipv baby born poppen, maar mijn moeder gaf geen €100 uit aan een pop als ik al babyborn poppen had. Morgen worden er 3 nieuwe poppen bezorgt 2 kleintjes en 1 grote. De 2 kleintjes ga ik vervangen voor de kleine babyborn poppen en dan doe ik de kleine babyborn poppen badpakken aan en vertel ik dat die vanaf morgen mee onder de douche en in bad mogen. Dan denk ik dat omruilen geen probleem zal zijn. En de grote stuur ik of terug of ik laat dochter kiezen of we die omruilen met een grote babyborn en beloof dan dat die grote babyborn de hele zomer mee het zwembad in mag als die staat. Dan laat ik de keuze bij haar maar maak ik het wel een beetje makkelijker om te beslissen :oops:;)

Lynx vindt dit leuk.
  6. Berte

Berte VIP lid

24 feb 2011
    7.026
    3.840
    113
    Vrouw
    Thuis
    Mijn dochter zou dan ja zeggen en vervolgens echt niet snappen dat de pop niet uit bad mag :roflmao:.

Je beste kans is denk ik een poppenbed waar je niet direct zicht in hebt en die is dan speciaal voor de babyborn poppen. Liggen ze mooi uit het zicht als je dochter er niet mee speelt :)

7. GossipGirlxoxo

De poppen zijn net binnen gekomen. Ik stuur er toch 2 terug (voor ze straks uit school komt) en hou 1 kleintje. Grote kans dat ze het niet gaat snappen. 1 kleintje verbannen we naar bad (daar zitten ook stift vlekken op enzo) en die vervang ik voor een nieuwe en wacht wel op een gelegenheid als afzwemmen voor ik een andere pop koop en probeer dan een andere pop een nieuw plekje in huis te geven.

8. Lynx

Lynx VIP lid

19 jul 2008
    8.696
    2.511
    113
  9. Prettykitty

Prettykitty Fanatiek lid

22 dec 2016
    4.773
    3.116
    113
    Vrouw
    Misschien anders een mooie Tipi tent, voor de poppen in de woonkamer? Dan kunnen ze daar in slapen, en staan ze niet in het zicht. :roflmao:

10. GossipGirlxoxo

Super goed! Ze zit er nu alweer mee te spelen (wat bij haar vooral omkleden is).

Lynx vindt dit leuk.
  11. Rapunzel

Rapunzel Fanatiek lid

14 dec 2012
    4.172
    5.727
    113
    Mijn dochter vind het ook prachtig, die 'echte' baby's. Ik heb er ooit eentje via de verkoophoek gekocht voor 15 euro, stond geen naam bij verder en ik kon het ook niet vinden, maar nu na grondige inspectie toch de naam gevonden in de nek :p ze is van Antonio Juan, nou vind ik dit popje een beetje een pruilgezicht hebben :roflmao: maar verder wel erg mooi gemaakt.

Deel Deze Pagina