Je bevalling filmen?

Discussie in 'De bevalling' gestart door Beertje09, 12 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Beertje09

Beertje09 Fanatiek lid

21 okt 2008
    1.238
    1
    0
    Belgie/NL
    Hallo allemaal,

Zijn er hier mensen die hun bevalling hebben vastgelegd op tape? Of dit gaan doen?

Ik moet zeggen dat het wel wat heeft, om er naar terug te kijken!

Ben benieuwd naar jullie reactie.

2. Kimmeding

Kimmeding VIP lid

13 mrt 2008
    6.167
    1
    38
    begeleidster verstandelijk gehandicapten
    lelystad
    Vriendin van mij heeft het op laten nemen door haar schoonvader.
    Heeft het inderdaad terug gezien maar is niet echt een familie film zeg maar.

3. valentijn1980

valentijn1980 Actief lid

13 dec 2008
    329
    0
    0
    rotterdam
    Ik zou er echt niet aan moeten denken dat mn schoonvader in mn doos zit te kijken.
    Ik denk trouwens ook neit dat hij er wel aan zit te denken.

4. mymiracle

mymiracle Niet meer actief

schoonvader met een camera voor richting haar doos? mij niet gezien :) ieder zijn eigen ding, mijn man wil ook een kort filmpje maken maar dan vooral als ons beebje er net is, dat eerste momentje filmen omdat we dat met niemand willen delen op het moment zelf, dan willen we met z'n 2en zijn, hebben de anderen toch nog een kans om eea te zien, maaruh....niet de bevalling zelf hoor, no way! [-X hihi....

5. Angelicaatje

Angelicaatje Actief lid

6 mrt 2008
    338
    0
    0
    Sociaal Pedagogisch Werker
    Hoofddorp
    Wat foto's oke, maar ik laat het niet filmen, zoiets verdwijnt toch in de kast.

6. mymiracle

mymiracle Niet meer actief

whahahaha.... :) :(

7. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.068
    3.862
    113
    Haha, mijn schoonvader de bevalling filmen, ammenooitniet! Wij hebben de verpleegkundige gelijk na de bevalling een stukje laten filmen, dat heeft ze heel goed gedaan.

8. bloem82

bloem82 VIP lid

5 sep 2007
    11.197
    601
    113
    Ik heb er best spijt van dat het niet gefilmd is maar dan niet rechstreeks in de kijkgat he :)

Mijn bevalling is zo ongelooflijk snel gegaan dat ik het fijn had gevonden om het terug te zien.

9. tascha

tascha Fanatiek lid

8 apr 2006
    4.180
    0
    0
    kinderwerkster
    rotterdam
    Ik heb mijn bevalling ook niet laten filmen. Mijn schoonvader had het een eer gevonden om te mogen filmen, nou geloof me, ik niet. Dus hier niet gefilmd. Mijn moeder heeft foto's gemaakt, net na de bevalling en dat vond ik goed genoeg.

10. Sam0110

Sam0110 Fanatiek lid

6 sep 2007
    1.567
    1
    0
    Nee, geen foto's en geen film hier...

11. Nynke Jellie

Nynke Jellie Bekend lid

1 okt 2008
    745
    0
    0
    Mijn vriend wil het ook gaan filmen als wij zo ver zijn. Maarrr, ik heb hem al heel duidelijk gemaakt dat ik hem, als het nog kan persoonlijk de kamer uit schop. En anders laat ik het de kraamhulp of verloskundige doen. ;) Mooi niet dat hij gaat filmen. En zeker niet gezellig aan het kraambezoek laten zien achteraf. Brrr moet er niet aan denken :confused: . Foto's vind ik nog wel kunnen.

12. Onder water

Onder water Niet meer actief

Hier wel gefilmd, en ik zou het heel erg jammer gevonden hebben als het niet gefilmd zou zijn hoor.
    Mijn man heeft het vanuit een hele nette hoek gefilmd, dus niet recht op me muts zeg maar.
    Alleen het stukje dat ze er echt uit kwam is wel gefilmd.
    Ik vind dat je toch echt wel wat mist , naarmate de tijd verstrijkt zal je zien dat de herinneringen vervagen en zal je blij zijn dat je wel gefilmd heb.
    Maarja dat is mijn mening

Ik zou het iedereen aanraden!

13. henkie24

henkie24 Niet meer actief

nou nee bedankt :D ik heb me kop op foto's gezien dat ze net geboren is. een overrijpe tomaat is er niks bij. en me haar helemaal bezweet en een viezige doos die natuurlijk niet netjes bijgepunt was :confused: hahaha. nee hoor zelfs die fotos krijgt niemand te zien. vind ze heel mooi maar echt voor ons tweetjes. maar goed ieder het zijne

14. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.054
    2.189
    113
    Brabant
    ik heb geen foto's, alleen van me zelf aangesloten op van alles en de foto erna is van mn meissie op mn borst. Ik vind het wel jammer. ik heb een lange bevalling gehad, maar ben toch heel veel kwijt.
    Bij een evt volgende moet mn man gewoon af en toe een beetje filmen.. hebben we wrs toch meer dan genoeg tijd voor:(

15. mommy to be

mommy to be Bekend lid

4 dec 2006
    549
    0
    0
    mijn man heeft ook gefilmd vanuit een nette hoek en het is heel mooi (en emotioneel) om terug te zien. het is ook geen familiefilm geworden en niemand behalve wijzelf zullen deze dan ook zien!
    mijn motto was toen ook beter teveel foto's en film dan te weinig, je kunt het nmelijk altijd deleten!

16. mama em

mama em Fanatiek lid

2 apr 2008
    1.315
    0
    36
    Filmen zie ik ook niet zitten, maar is denk ik heel persoonlijk. Kan me voorstellen dat het erg mooi kan zijn als het goed gedaan is.
    Foto's wil ik wel.

17. Boterkoek

Boterkoek Bekend lid

19 apr 2006
    818
    0
    16
    Nou mij niet gezien hoor, hier word niet gefilmd! Ik wil wel wat foto's gemaakt hebben, maar zeker niet recht op mijn muts ofzo, gewoon vanaf een nette hoek zoals dat hier genoemd word!

18. Luppy

Luppy VIP lid

1 dec 2007
    7.166
    2.282
    113
    Grapppig, ik zag net mijn videocamera liggen en zat net te bedenken of ik die nog moest opladen. Ik weet niet zeker of ik wel gefilmd wil worden. Misschien de camera op een statief zetten en zelf laten lopen? Er kan 4 uur film op de harde schijf, dus dat moet wel lukken. En dan idd wel uit een nette hoek en van een beetje afstand.
    Denk dat ik hem voor de zekerheid maar oplaad, we kunnen altijd nog wel zien wat we doen.

19. Onder water

Onder water Niet meer actief

Ik vind dat zo zonde he..
    De bevalling van dit kindje maak je maar 1 keer in je leven mee(duh)
    Maar zou je dat dan niet voor eeuwig vast willen leggen , zodat je in ieder geval iets tastbaars (behalve je kindje zelf natuurlijk) hebt.
    Geloof me als je eenmaal bevallen bent, zul je zien dat herinneringen sneller vervagen dan je denkt.
    Het is dat de bevalling vastgelegd is , want ik herinner me eigen er zo weinig van!
    En als ik zie hoe groot mn meid nu word, vind ik het fijn dat ik terug kan kijken naar hoe klein ze is geweest.

En natuurlijk kan het ook via foto's maar dat is toch anders..

En inderdaad als het je nou echt niet aanstaat op de manier hoe het gefilmd is delete het dan.

20. Beertje09

Beertje09 Fanatiek lid

21 okt 2008
    1.238
    1
    0
    Belgie/NL
    Ga je ook geen foto's maken?

Deel Deze Pagina