Hallo allemaal.... Ik snap het niet meer.... Maandag heeft mijn zoontje de 4e spuitjes gehad op het consultatiebureau en de dag erna is zijn gedrag compleet omgeslagen! Niets is meer goed en huild bijna de hele dag... Als ik hem afgeleid krijg, is het maar voor even... Hij is door de spuitjes wat verkouden en heeft wat last van zijn linker oortje (was niet ontstoken volgens de huisarts, maar ook nog 100%, beetje geirriteerd zegt hij)... Nu zit ik ook weer voor de 2e nacht beneden met hem, maar dits keer doezelt hij niet meer in slaap na een fles, zit het ene moment lief te spelen en het andere moment gilt hij me weer alles bij elkaar... Weet niet zo goed wat ik ervan moet denken.... Denk zowiezo dat ik morgen nog eens terug ga naar de huisarts, hij doet ook heel vreemd met inademen (soms), dan haalt hij heel diep adem met een raar bijgeluidje, geen idee of dat gewoon iets is wat hij ontdekt heeft of wat dan ook???
ik denk dat het een beetje toeval is... hier ook een meisje wat wat 'vaag' doet. Van de week ook wat troep uit haar oortjes op haar bedje. En hier zegt de huisarts ook dat er niets te zien is. Verder hebben beiden dochters een verkoudheidje die komt en gaat lijkt het wel, inclusief af en toe rare geluidjes bij het ademen. En m'n eigen keel is ook een schuurpapiertje inmiddels. Even laten checken voor het weekend kan zeker geen kwaad. Hopelijk geen problemen in het weekend. Die twijfels herken ik ook wel hoor... Zomoeilijk als ze niet kunnen praten.