Babycook of Avent blender/stomer

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Koraal82, 6 apr 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Koraal82

Koraal82 Fanatiek lid

17 jul 2013
    3.281
    1.443
    113
    Ik wil graag de Babycook of de Avent gecombineerde stomer-blender aanschaffen (SCF870/20). Weet iemand welke beter is of wat het verschil is? In prijs zijn ze beide ongeveer gelijk.

Ik hoor graag jullie ervaringen!Ik heb al wat research gedaan en op internet las ik dat men het bakje van de Avent wat klein vond. Maar weet niet of dat ook bij de Babycook is.

2. piccolina

piccolina VIP lid

5 mrt 2012
    7.199
    5
    0
    Ik heb babycook nieuwe versie van 1.1 ltr en is super ding.
    Gebruik heb 2x per dag soms. Makkelijk schoonmaken etc.

Avent weet ik niet ik ging meer voor uiterlijk voor babycook

3. Roosje83

Roosje83 Fanatiek lid

4 jun 2012
    2.195
    11
    38
    NULL
    NULL
    Ik heb de avent, en ben erg tevreden, al gebruiken we hem nu nog maar nauwelijks, dochter 13 maand eet steeds meer met de pot mee.

Bakje is idd niet zo groot, maar heb dit nooit een belemmering gevonden, bij grotere hoeveelheden, bijv voor in de vriezer, dan deed ik het gewoon in 2 keer.

4. Brightness2013

Brightness2013 Niet meer actief

Babycook, super blij mee.. al 2x uitgeprobeerd en werkt super. In het begin voor de eerste hapjes kun je flink wat maken en in delen in vriezen.

5. Stephanie87

Stephanie87 Niet meer actief

Heb ze alle 2 gehad en de babycook de deur uit gedaan...
    Avent veel fijner werken!!

6. JD74

JD74 Bekend lid

17 sep 2013
    514
    0
    0
    Kindercoach De Vuurtoren Den Haag
    Aan de kust
  7. KimK

KimK Niet meer actief

Ik heb de Avent. Super tevreden over. Gaat nu voor de tweede keer mee en doet het nog fantastisch!

8. Versluis

Versluis Fanatiek lid

10 jul 2011
    1.924
    0
    0
    Filiaalmanager
    Zeeland
    Hier de Avent en helemaal naar tevredenheid gebruikt. Klein?? Nooit last van gehad.

9. Siertje2981

Siertje2981 Fanatiek lid

8 apr 2013
    3.456
    3
    0
    Werkzaam in een kledingwinkel als assistentbedrijf
    Leidschendam
    BABYCOOK!!!! Ik ben zoooooo blij met dit ding. Een vriendin van mij heeft die van avent, maar daar kan idd minder in als in de nieuwe van Beaba. Heb er ook het pasta en rijst mandje bij gekocht. Die nog niet gebruikt. Maar echt een geweldig apparaat. Vriendin van mij heeft achteraf ook liever de Beaba dan de avent. Dit voornamelijk omdat je bij de babycook wel wat kookvocht af kan makkelijk af kan gieten zodat je straks wat grovere hapjes kan maken en bij de avent gaat dat niet. (In de babycook stoom je de groente in een mandje. Hierdoor kan je na het stomen het mandje uit de kan halen, vocht afgieten en pureren maar :D)

10. Maria999

Maria999 Fanatiek lid

5 jan 2012
    4.525
    2
    36
    Avent, makkelijk in gebruik en duurzaam. En giet altijd water af, is een eitje.

11. Siertje2981

Siertje2981 Fanatiek lid

8 apr 2013
    3.456
    3
    0
    Werkzaam in een kledingwinkel als assistentbedrijf
    Leidschendam
    Dit dus ;) :D

12. shaantje

shaantje Fanatiek lid

8 feb 2007
    1.332
    0
    0
    Hier ook een babycook en super tevreden over! In het mandje kan echt veel in, kan er met één keer stomen meerdere porties van maken. Ook is het gemakkelijk dat je het kookvocht kan afgieten naar gelang hoeveel je wilt of nodig hebt om toe te voegen aan het eten.

Deel Deze Pagina