hoi meiden. even een vraagje . mn kleine meid is zoals jullie zien net 5mnd . ze weegt 5,5kilo en is 62 cm lang. ik heb de quinny speedi xs als kinderwagen. normaal gesproken leg ik haar altijd inde bak maar ook vaak ligt ze wel in de maxi cosi. nu is het zo dat ik merk dat ze steeds meer naar voren toe gaat met dr hoofd.zowel in de wipper als in de maxi cosi. is het een idee om haar in de het buggy gedeelte te leggen van mn kinderwagen. ik heb het idee dat ze meer wilt zien. ze is een kleintje dus ze past nog wel in de bak. liefs linda
Ik zou het persoonlijk nog niet doen als ze nog in de bak ligt. Het is voor de rug en nek beter als ze plat ligt lijkt me.
ik heb Julian ook al in de wandelwagen. wij hebben de bugaboo. hij huilde steeds in de bak dus heb ik de hele boel omgebouwd. daar lag hij wel een beetje met zijn beentjes omhoog dus dat heb ik opgevuld met een hydrofiel luier zodat hij toch redelijk plat ligt. en nu vindt hij het weer leuk. het is wel beter om zolang mogelijk de bak te gebruiken....
Ik heb ook de Quinny speedy sx en heb hem vanmiddag omgetoverd tot wandelwagen (in ligstand). Mitchell paste er nog maar net in, voeten kwam tegen de rand en ook nauw in de breedte vanwege winterjasje. Hij tilde overigens ook steeds zijn hoofd op in de wagenbak. Ze willen inderdaad meer zien. Hij huilde overigens niet. Het is wel het beste zo lang mogelijk te wachten ivm rug en jouw meisje is inderdaad nog erg klein. Mitchell is al 68 cm en ruim 8 kilo. Zo lang ze niet huilt van verveling zou ik nog de kinderwagenbak gebruiken.
Wij hebben ook de speedy sx. Luca ligt al vanaf 4 mnd in de wandelwagen. Hij pastte niet meer in de wagenbak Persoonlijk zou ik het nog niet doen als ze nog in de wagenbak past.
oh, wat slim om te bugaboo op te vullen met hydrofiel luiers. ik heb ook de bugaboo, maar toch merk ik dat hij het niet fijn vindt om een tijdje in die houding te zitten..ik ga het ook eens proberen op te vullen.. verder heb ik omgebouwd met 6 maanden, de bak kon nog net maar meneer wilde graag alles zien (groot gelijk)
Ik zou het zolang mogelijk proberen uit te stellen voor de rug...heb idd ook lang met de maxi cosi gelopen (nu nog wel eens) en nu past ze niet meer in de bak en heb ik r in ligstand van de buggy.