Ik stond vandaag af te wassen na dit daaaaaagen te hebben uitgesteld. Nergens heb ik een hekel aan in het huishouden, maar die afwas verschrikkelijk! Tijd voor een vaatwasser Nou neem ik aan dat meer mensen een hekel hebben aan 1 specifiek ding en dit dus liever uitstellen, dus kom maar op waar heb jij een hekel aan in je huishouden ?
Met stip op nummer 1: strijken! Ik heb daar zo'n hekel aan dat ik er niet eens aan begin ... Ben heel blij dat we een vaatwasser hebben, want anders zou dat bij mij op 2 komen
Dweilen... BAH Zo'n gedoe, zeker nu met de kids.. blegh... That reminds me, moet er morgen toch echt aan geloven
Ja dan zou ik het ook erg vinden, dat doe ik minstens 3x per dag. opstapelen is zo erg!! IK heb aan de gewone dingen geen hekel, wel aan bijvoorbeeld de frituurpan schoonmaken, bah ranzig.
witte was ophangen. Dat is een machine vol met klein grut (hemden, rompers, sokken). Dat duurt 2 keer zo lang als de donkere was. Ik verkijk me er altijd op en heb er altijd een hekel aan. Afwassen; dank voor de vaatwasser. Als het eens moet is het vervelend maar eenmaal bezig gaat het wel. Strijken; ML strijkt zijn eigen dingen. Van mij of de kinderen hoeft zelden iets gestreken te worden. afstoffen; eenmaal bezig gaat het wel. Opruimen; het wordt meer en meer troep en dan kun je eindelijk gaan opruimen. Dit vind ik ook heel vervelend maar als ik eenmaal bezig ben en het begint echt resultaat te geven vind ik het ook niet erg meer en vind ik het zelfs leuk. Het is echt de witte was waarbij ik tijdens de klus aan het balen ben maar waar ik vooraf niet tegenop zie. De anderen kijk ik vooraf tegenop maar tijdens de klus valt het altijd mee.
Deuren zemen! Ik vind dat zo'n rotwerk! Zijn ze net weer schoon, zitten er weeeer plakplekken/ vingers op! met stip op nr.2: de koelkast en afzuigkap. gelukkig hoeft dat niet zo vaak.......
Wij hebben gelukkig geen strijkijzer Maar wat ik toch wel echt vervelend vindt om te doen is, Het tapijt helemaal goed uitzuigen Want we hebben 2katten en het tapijt heeft zeg maar gleuven, dus alles moet zo beetje met de hand, gedaan worden en kan dus helaas niet met de zuigmond op de stang.. En voordat dat ding goed schoon is ben je ook weer 30-45min verder En de was opvouwen vindt ik ook niet geweldig, was ligt naar me te roepen, wanneer het de kast in mag En de afwas, nja afwassen zelf vindt ik niet erg maar dat afdrogen laat ik liever zitten
Dweilen.. moet dan altijd zo doorwerken, eerst afstoffen en t hele huis stofzuigen en dan snel dweilen en hopen dat het droog is tegen de tijd dat zoontje wakker is. Doe het ook wel eens met hem op mijn rug in de draagdoek maar dan krijg ik het te warm.. *klaag,klaag*