Hoi, Weten jullie welke maillots echt warm zijn? Ik heb wel een thermomaillot van de action, maar dat vind ik geen gezicht. Pilt heel snel en de pasvorm is niet mooi. Zie de suggesties graag tegemoet. O ja, dochter heeft maat 110.
Maillots geen verstand van, want die dragen ze hier niet, maar mocht een legging ook een optie zijn, dan de winterleggings van de C&A.
En anders twee maillots op hele koude dagen? Ik geef ook nog weleens wat langere sokken/kniekousen onder de maillot aan.
@ikkie Bij de zeeman kon ik ze ook niet vinden. @Roose twee maillots gaat 'm niet worden. Ze is nogal gevoelig hoe kledingstukken zitten. Twee maillots wordt een drama, ben ik bang. @NiekeKris Bedankt voor de tip voor de leggings, ga ik eens kijken. Maillots vind ik soms wat mooier staan.
En als je er kniekousen overheen doet? Ik koop ze overal voor mijn dochter: op de markt, bij Zeeman/Wibra, Ter Stal, enz.
Maillot van de hema en laatst twee paar bij kruidvat gehaald. Die zijn warm genoeg. Verder de dikke legging van h&m, die zijn ook heerlijk warm.
Bij de Lidl heb ik lekker dikke thermo maillots gekocht, dat was vorige week. Geen idee of ze ze nog hebben nu...
Durf ik nog niet te zeggen, ze heeft ze nog niet vaak aangehad. Die van de action hebben we ook en die zijn inderdaad snel minder mooi en niet zo dik als die van de Lidl.
Ik heb dikke leggings van Name it. Gevoerd met fleece-achtig iets, maar die zijn wel 15. Ik heb ook die maillots van de kruidvat van een paar weken geleden en die zijn idd ook dikker.
Wat sowieso helpt, is om maillots een maatje te groot te kopen. Dan wordt de stof minder uitgerekt en is die dus dikker. Bovendien zit het dan minder strak om de beentjes. Dat zit niet alleen lekkerder; ze vallen er ook nog eens minder snel een gat in, doordat de stof minder strak om die knietjes gespannen staat. Hier maillots van hema, h&m en primark. Die laatste ben ik ook heel tevreden over en zijn echt stukken goedkoper dan hema en h&m. h&m en primark hebben ook regelmatig gebreide leggings. Die zijn echt wel een stuk dikker dan maillots, maar dat zoek je misschien niet.