Poliep en heul veul snot

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door MinnieJ, 2 mei 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MinnieJ

MinnieJ Niet meer actief

Bij dit onderwerp moet je misschien even niet eten:

Mijn zoontje heeft al sinds januari constant groen snot, en er lijkt geen einde aan te komen, en zodra je het snuit zit het er na 5 minuten weer. En dat terwijl hij een kind altijd was dat NOOIT snot had. Het is begonnen na zijn 6e verjaardag dus, zo rond die tijd.

Ik ben een maand of wat geleden bij de huisarts geweest, en hij zei dat hij een poliep in zn neus heeft. Nou toevallig heb ik dat ook dus zal wel erfelijk zijn. We hebben een spray gekregen die de poliep laat slinken, maar het snot gaat maar door in periodes, het was even weg maar sinds een paar dagen is het er weer.

Ik heb dus zelf een poliep maar naast allergie helemaal geen last van groen snot, hooguit als ik geen spray krijg wat meer doorzichtig snot, maar niet zoveel als hij heeft. Herkent iemand dit in combinatie met poliepen?

Morgen ga ik weer naar de huisarts, ik denk eigenlijk zelf aan ontstoken neusamandelen, maar ik ben geen arts. Hij heeft namelijk ook wel eens geklaagd over een geluid of gebons in z'n oren en raar gevoel in z'n hoofd. Dus wie weet de buis van eustachius oid. Ik ben maar een leek..

In het zwembad was het zoveel toen hij eruit kwam dat het letterlijk tot z'n knieen kwam.

Ik ben zo bang dat hij dit na de zomer nog heeft als hij naar groep 3 gaat en dat is gewoon echt iets waar kinderen om gepest kunnen worden dus het moet voor die tijd echt over zijn. Gelukkig is hij er nu nog niet om gepest ofzo, hij is razend populair zelfs, maar het is wel een angst van mij...

Anyway, poliepen bij kinderen, gaat dit inderdaad gepaard met zoveel snot? Herkent iemand dit?

2. Zohra

Zohra Fanatiek lid

20 mei 2015
    2.005
    322
    83
    Voor zover ik weet duidt een groene kleur op een infectie. Misschien de oren of de holtes of zo? Goed idee om nog maar eens langs de huisarts te gaan.

Deel Deze Pagina