Ben nu 39.5 zwanger. Wel wat voorweeën gehad, maar nog niets serieus. Heb hier thuis een poes rond lopen. Normaal kan ze niet zonder mij, maar nu.... erg chagrijnig, loopt moeilijk, en ik mag haar niet veel aaien. Manlief mag dit wel. Ze slaapt geel veel en doet verder vrij weinig. Onze kater heeft nergens last van. Hij is g gewoon zichzelf, maar ik heb met hem niet de band zoals ik dat met de poes wel heb. Hoe zijn jullie ervaringen mbt aanstaande bevalling ven katten? Oh ja ze gedraagt zich al een weekje zo. Compleet ander beestje.
Ik denk best dat katten/honden dit merken.. Onze katten (3) lagen toen ik hoog zwanger was elk moment van de dag tegen me aan.. Terwijl ze anders veel meer op zichzelf zijn (2 van de 3 in ieder geval)
Mijn kat deed op de avond van de bevalling heel bizar. Rende trap op en af, sprong op schoot, rende door t huis, schoot over t bed. Hij wist t eerder dan ik denk ik. Ik dacht nog...die kat spoort niet!
Pffff dat klinkt spannend. Onze kat heeft bijna de hele nacht aan de deur zitten krabben en miauwen. Sinds ik ben opgestaan is het goed, maar is hij steeds dictbij me. Ik voel verder niks, maar zou hij al weten wat ik nog niet weet?!
Hier is onze kat altijd een fan geweest van vl.. nu ik veel thuis ben door mijn verlof is die meer bij mij.. gisteren ging die voor het eerst bij mij op schoot liggen terwijl vl gewoon thuis was.. voorteken ik weet het niet.. volgens mij weet beestje gewoon dat er iets gaat gebeuren.. maarja kan ook niet anders met een box in de kamer en een kinderwagen in de gang haha//
Hier opgestaan met harde buiken. Deze zijn nu weg, maar nu al héél de voormiddag een zeurende pijn in mijn onderbuik en onderrug. En ik merk dat één van mijn 2 katers niet bij me weg te slaan is. Hij ligt ook nu weer dicht tegen me aan op het kussen. Benieuwd of het wat zegt, het zou alleszins mogen .
Mijn kat is verdwenen op de avond dat mijn vliezen braken. Heb haar nooit meer gezien Het was een in het wild geboren katje en ik denk echt dat ze het heeft aangevoeld en haar vrijheid verkoos.
Mijn katertjes zijn sinds de zwangerschap nog aanhankelijker geworden. Zitten gezellig in de douche op de douchemat, zijn nooit verder dan 1 meter van mij vandaan, en ze liggen graag bij mijn buik. En nu dat ik verlof heb, liggen ze graag bij mij op de bank te loungen. Ze hebben de laatste dagen de kolder in de kop, en sjezen elkaar als een zot achterna, maar dit is vaker wanneer het wat koeler wordt in huis. Dus of dat nu wat zegt over een bevalling?? Ik denk het hier niet zo. Maar wie weet of dat het nog gaat komen
Ik lag in het ziekenhuis voor een opwekking en onze altijd zindelijke kat is sindsdien op de deurmat gaan plassen... Dat heeft overigens een half jaar geduurd!
Mijn katten zijn veel op zichzelf en meer van mijn man zeg maar.. Ik moet er niet zoveel van af en toe een aai prima maar verder niks.. Hondje is echt mijn alles en ze is nu nog aanhankelijker dan normaal.. vind het heerlijk lekker bij me op schoot op me buik.. maar probeer ook wel afstand te houden door haar af en toe naar de plaats te wijzen.. Ze moet er aan wennen dat ik niet continu haar aandacht kan geven..
Wij hebben ook drie katten en normaal gezien zijn ze redelijk op zichzelf maar zijn wel graag thuis. Maar op een schoot komen liggen doen ze eigenlijk haast nooit. Sinds ik last heb van voorwerk liggen ze elk moment dat ze hun kans zien tegen me aan. 1 poes achtervolgt me zelfs overal.... slaapt ook op mijn kant van bed. Baasje aaide ze gisteren toen ze ff bij hem kroop maar vanaf ik in slaap viel hup wou ze tegen me aan. Als manlief al deze dingen begint te merken moet er toch iets van aan zijn!