Voorstel verjaardag schoonmoeder wat vinden jullie?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Ssaarr, 7 jan 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ssaarr

Ssaarr Fanatiek lid

18 apr 2011
    1.300
    2
    38
    Mijn schoonmoeder kwam met een voorstel om met de verjaardag van mijn zoontje naar een speelpaleis te gaan. Mijn zoontje word 1.
    We zijn daar al eerder geweest, voor mijn 2 andere kinderen is dit heel erg leuk, ze kunnen lekker spelen.
    Maar mijn zoontje kan daar niks, alleen maar zitten in de kinderstoel.
    Alle aandacht gaat dan naar mijn andere kinderen.

Ik vind dit niet leuk voor de verjaardag van mijn zoontje
    Dit waardeerde ze helemaal niet.
    Wat vinden jullie? Gewoon gaan of heb ik toch wel gelijk...

2. Grietjenb

Grietjenb Niet meer actief

Ik zou lekker thuisblijven. Als ze 1 worden hebben ze er inderdaad niets aan.
    Als hij moe wordt kan hij tenminste gewoon lekker naar bed.
    Jammer voor je schoonmoeder, maar het is jullie kind.

3. Shakes

Shakes VIP lid

2 apr 2013
    14.132
    5.874
    113
    Vrouw
    Vlaanderen
    Hangt een beetje van je kind af, denk ik. Mijn dochter liep al los op die leeftijd en ze was een geboren klimmer en ravotter, dus zij vind dat geweldig. Maar als je kindje alleen maar in een stoel kan zitten, heeft hij er inderdaad niet veel aan.

4. Rosao

Rosao VIP lid

3 nov 2007
    12.893
    1.390
    113
    Is er geen plekje voor jongeren kinderen daar? Je zou ook een andere kunnen zoeken waar ze dat wel hebben. Dan is het ook leuk voor je jongste. Op deze manier zou ik het ook niet doen. Het is toch zijn dag!

5. Miekoe

Miekoe Fanatiek lid

9 aug 2012
    1.908
    502
    113
    Vrouw
    Niet over twijfelen, als jij het geen goed idee vindt, niet gaan!
    Het is jouw kind en ik snap jouw reden om niet te gaan heel goed. Het is zijn dag en dan moet hij niet de hele tijd in een kinderstoel zitten ;)

6. X11

X11 Fanatiek lid

8 jul 2015
    1.768
    1
    0
    Ik zou lekker thuis blijven. Boeiend, als je schoonmoeder dan gepikeerd is. Het is jullie kind en als zij een idee aandraagt wat jullie niks vinden, dan is dat toch heel simpelweg jammer voor haar?
    Als zij daar niet mee om kan gaan, is dat toch echt haar probleem.

7. Ssaarr

Ssaarr Fanatiek lid

18 apr 2011
    1.300
    2
    38
    Nee helaas.
    Mijn zoontje is zoiezo wel een beetje bang in zon speelpaleis.
    Vorige week zijn we naar balorig geweest, daar heb je ook een plekje voor de aller kleinste, maar hij kon alleen maar huilen.
    Mijn schoonfamilie denkt ook aan m'n andere kinderen, maar dit is mijn zoon z'n verjaardag en niet die van mijn andere kinderen, ik vind dan ook dat alle aandacht op zon dag naar hem moet gaan, dat gebeurd ook wanneer hun jarig zijn

8. tuc

tuc Niet meer actief

Hier hadden ze daar toch zeker wat aan gehad. Mijn jongste vond die indoorspeeldingen al leuk vanaf dat hij een half jaar was want toen kon hij kruipen.

9. Prins03

Prins03 Fanatiek lid

13 nov 2012
    3.695
    2
    0
    Jij vindt het niet leuk voor de 1e verjaardag van JOUW zoontje..

Dan is de keuze snel gemaakt toch? Nee..

Ik zou het als eerste verjaardag ook niet zo snel doen. Lekker thuis met vriendjes/familie.. slingers en een taart.. :)

10. Jen30

Jen30 Niet meer actief

Ik zou lekker thuis blijven. Onlangs 1e verjaardag hier gevierd met alleen onze schoonouders, zus, zwager en de oma's. Wat was het gezellig zo in de vertrouwde omgeving

11. cactusje

cactusje VIP lid

12 feb 2015
    6.752
    1.993
    113
    als je weet dat het niks is voor je zoontje idd gewoon lekker thuis vieren.
    leuk dat je sm met een ideetje komt maar het moet voor jouw zoontje ook een leuk iets zijn.
    ze zijn de eerste verjaardag vaak al wat overdonderd door wat er allemaal gebeurt en als het dan ook nog op een plekje is waar hij zich totaal niet fijn voelt wordt het voor hem absoluut geen fijne dag.

12. Uuz

Uuz VIP lid

8 dec 2014
    6.241
    818
    113
    Gut, jammer voor je sm dan hoor. Maar als men een activiteit wil (ik hou daar zelf ook erg van): je kan ook een alternatief zoeken? Wij zijn op 1e verjaardag naar een park geweest met speeltuin (waarin ook een huisje voor kleintjes, met zandbak en telraam etc) en zo'n sightseeing treintje door het hele park. Vond dl helemaal geweldig.

13. Lisann

Lisann Actief lid

18 apr 2014
    182
    0
    0
    NULL
    NULL
    Doe waar je je goed bij voelt, sommige volwassenen vergeten dat het leuk moet zijn voor de kleine zelf, en niet wat zij graag willen doen.

Ik vond het ideaal om zijn eerste verjaardag thuis te vieren, het is nogal wat zo'n dag met alle drukte en chaos en toen hij het duidelijk zat was kon hij gewoon lekker meteen naar bed! Als hij twee wordt zou ik eventueel wel iets ondernemen, puur omdat hij dan wat groter is en het leuker is voor hem..

14. deepfreeze

deepfreeze VIP lid

29 nov 2007
    11.895
    42
    48
    Jammer voor haar, maar als jou zoontje het niks vindt, dan zou ik ook niet gaan..

Kun je niet vragen of ze eens met de oudste 2 erheen wil, zodat jij eens even rustig tijd hebt met de jongste om bijv samen te gaan zwemmen ;)

15. Nemo2

Nemo2 Niet meer actief

Ik zou ook lekker thuis blijven, hij snapt er toch helemaal niks van!

16. ikkie97

ikkie97 VIP lid

7 mei 2011
    10.899
    3.931
    113
    Ik zou sowieso niet ergens naar toe gaan op de verjaardag zelf. Laat je schoonmoeder de kinderen dan maar op een andere dag iets leuks met de kinderen gaan doen.
    Stel je dat toch voor? Dat het een leuk idee is maar niet voor op de verjaardag zelf, dat je dan graag thuis wilt zijn om het te vieren.

17. Celika

Celika Fanatiek lid

15 jul 2013
    1.893
    381
    83
    Vrouw
    Dicht bij de zee
    Je geeft al aan dat je zoontje het niet echt leuk vind daar dus zou zeker dan niet gaan.
    Het is JOUW zoontje zijn 1ste verjaardag wat voor jullie en hem speciaal moet zijn dan ga je toch niet iets doen waar jij je niet goed bij voelt voor je sm?
    Hij zal die dag veel indrukken krijgen en als hij het zat is gewoon lekker naar zijn eigen bedje.
    Ze zal het lief bedoelen maar zou dit aanbod gewoon afslaan en ook duidelijk zeggen dat je zoontje het niet leuk vind daar en dat het zijn verjaardag is.

18. Jaan13

Jaan13 Actief lid

26 dec 2013
    217
    2
    18
    NULL
    NULL
    Ik zou het gezellig thuis vieren met alle toeters en bellen! Heeft hij veel meer aan.. Vind het idee erg zielig als hij daar maar zo zit en niks kan!

19. RoIn

RoIn VIP lid

3 feb 2014
    5.918
    595
    113
    Vrouw
    Dit dus..

20. Rietje88

Rietje88 Niet meer actief

Het thuis vieren met zn allen en dat je schoonmoeder daarna naar de speeltuin gaat met de oudste kinderen om daar een afterparty te houden?

Deel Deze Pagina