Gedrag van huisdieren

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Emmaxkus, 24 apr 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lesliefje

Lesliefje Bekend lid

3 nov 2015
    933
    585
    93
    Mijn rode je-weet-wel kater is altijd zo aanhankelijk en knuffelig. Tijdens mijn zwangerschap wilde hij absoluut niet in de buurt komen. Nu de kleine er is, is die niet bij ons weg te slaan! Hij probeerde laatst erbij te kruipen toen de kleine op mijn borst lag, snapte dat het niet lukte. En verder let hij altijd op kleine waar ze is, maar wel gepaste afstand!

2. chrystel73

chrystel73 VIP lid

9 jan 2009
    6.302
    2.573
    113
    Onze rode kater lag heerlijk op mijn buik tot het laatst.
    Maar toen we uit het ziekenhuis kwamen met onze oudste keek hij me niet aan. Negeerde ons compleet.
    Op een nacht toen hij dacht dat ik sliep heeft hij 10 minuten in de wieg zitten kijken vanaf ons bed. Je zag zo'n tekstballon met " wat is dat nu"

De jaren erna was hij amper beneden maar de laatste 3 jaar , toen de meiden groter waren kwas hij weer beneden en liet zich door iedereen aaien.
    We hebben hem helaas moeten laten inslapen na 15 jaar en we missen hem nog steeds

3. Meisje93

Meisje93 VIP lid

21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    Hier opeens n waakse hond tijdens mn zwangerschap.
    Geen ene man was meer veilig op straat.
    ook moest ze continu bij me zijn. Als ik naar de wc ging zat ze bij de deur te janken. Of als ik alleen naar bed ging. Moest ze perse bij me liggen.
    Nu na de bevalling doet ze weer normaal. Snuffelt een keertje aan de baby en dat is dan prima.
    Pas was mn sch.moeder aan het oppassen. Toen was ze wel beschermend naar de baby toe.

4. Emmaxkus

Emmaxkus Actief lid

11 dec 2015
    371
    0
    0
    En hoe doen jullie dat met waar de hond/kat mag komen en waar niet? Mogen ze in de kinderkamer, bij de box of er zelfs in? Hier mag Lily niet in de kinderkamer, maar wel in de box, met toezicht als de baby er is.

Wat zijn jullie normen en waarden hierin?

5. Manna

Manna Fanatiek lid

2 jul 2015
    2.902
    1.196
    113
    Vrouw
    Gelderland
    Leuk al die verschillen. Ze zijn hier allemaal altijd knuffelig, nu niet anders.

Hier komen de honden alleen beneden, 1 is gek op speeltjes en de ander kan beschermend worden dus hier leren we ze dat ze wel langs de box mogen lopen maar er niet in mogen en al helemaal niks uit mogen halen. De box is de plek van de baby, net als de mand hun plek is

Deel Deze Pagina