Hallo allemaal, Ik heb gehoord dat je aan het gedrag van je huisdier kunt merken of je zwanger bent. Nou heb ik zelf een hond & is de laatste tijd niet van me af te slaan. Hij komt op m'n buik zitten of legt z'n kop er op en is continu aan het snuffelen. Hebben jullie dit ook wel eens gehoord en/of meegemaakt?
Hoi, wij hebben ook een hond maar ik heb totaal niks raars aan hem gemerkt tijdens de zwangerschap. Erna trouwens ook niet, hij is helemaal niet zo waaks of beschermend als dat ik wel eens gehoord heb .
hier ook geen hond met rare gewoonten, wel op het laatst iets waakser naar mij toe maar zeker in het begin niet hoor!
Erg herkenbaar, onze hond was bij mijn zusje niet van haar af te slaan. Hij is normaal erg druk (jack russel) en ging de hele avond bij haar op schoot liggen, vonden wij al erg vreemd. 4 dagen later bleek ze zwanger. Nu bij mij ook het zelfde geval, normaal ligt hij wel veel bij mij maar nu loopt hij me overal achterna, hoef maar naar de keuken te lopen en hij staat naast me. Hopelijk is het een goed teken voor je! Gr Suus
Onze hond is behoorlijk waaks geworden sinds ik zwanger ben. Eigenlijk behoorlijk irritant dat geblaf om niks en ze loopt me overal achterna. Oh en onze hond wil nu ook constant tussen mijn benen snuffelen. Schijnbaar vindt ze me nu erg lekker ruiken . Wij waren laatst op baby & hond training en de trainer gaf aan dat honden eerder dan hun baasjes weten dat de vrouw zwanger is. Ze schijnen het te ruiken, maar niet elke hond gaat zich ook meteen anders gedragen. De onze duidelijk wel, maar de eerste weken van de zwangerschap heb ik het niet gemerkt.