We zijn aan het overwegen om onze dochter van kdv af te halen en te gaan voor 1 dag gastouder en 2 keer psz. Onze voors: Ze heeft het niet zo naar haar zin om kdv Groepsindeling wijzigt waardoor er twee grote komen ipv 3 GO is flexibeler qua uren, 1 keer of kwartaal hebben we een dag extra opvang nodig en dat gaat niet op kdv Psz zit bij de school waar ze straks naar toe gaat Tegens: We zien heel erg op tegen de wisseling, onze dochter heeft veel in zh gelegen het laatste jaar dus we twijfelen of het voor haar nu wel goed zal zijn weer een andere omgeving, nieuwe kindjes etc maar dat kan net zo goed, ook goed uitpakken... Wat zouden jullie doen?
Als ik dit zo lees zou ik wisselen. De tegens heeft waarschijnlijk veel meer met jullie gevoel te maken dan met jullie dochtertje. Aangezien ze het niet leuk op het KDV vind, denk ik dat ze snel aan de wisseling gewend is. Misschien dat je eerst nog eens kunt proefdraaien bij de GO?
Ik zou ook wisselen. Denk dat ze het bij een gastouder, die meer persoonlijke aandacht kan geven, beter naar haar zin zal hebben.
Jawel, we kijken nog tot eind van het jaar aan op kdv hebben we besloten. Ook na overleg met pedagogisch medewerker ziekenhuis en kdv, ze vinden het niet verstandig nu te wisselen. Even rust in de tent e kdv gaat haar wat extra in de gaten houden
Bij een kindje zonder medische problemen zou ik misschien ook zeggen: wisselen, maar in jullie geval zou ik toch proberen dat niet te doen. Al die ziekenhuisopnamen zijn heel erg belastend voor haar (zoals je zelf ook weet) en een wisseling naar weer een onbekende omgeving lijkt me niet goed. Naar een bekende omgeving (zoals jullie buurvrouw, en dan via een ander GOB) zou ik weer wel overwegen.
daarom, dat wordt ook bevestigd door de mensen die er verstand van hebben. Buurvrouw moeten we nog even kijken, die wil zoiezo alleen maar halve dagen dus dat vind ik dan ook weer erg onhandig.. Maar we wachten eind december even af hoe het gaat op kdv en dan kunnen we dat alsnog doen..
Ik hoop dat ze zich beter op haar plek gaat voelen. Fijn dat er extra aandacht voor is door de leidsters.