Gedrag van opa naar dochter

Discussie in 'Mama en gezin' gestart door Danoontjes, 12 jun 2022.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Anan

Anan Fanatiek lid

10 mei 2013
    3.008
    2.373
    113
    Tja terecht of niet, als het jouw gevoel daarbij is zou ik er naar luisteren. Je kind is jong en heeft jou/jullie nodig om voor haar op te komen.
    Hier een stief schoonvader cq lat relatie van schoonmoeder waar ik de kriebels van krijg. Gelukkig zitten partner en ik op 1 lijn maar schoonmoeder uiteraard niet. Zij past op en onlangs kwam ik er achter dat ze mijn kind bij hem alleen liet omdat ze een andere afspraak had. Ik heb aangegeven dat ik dat niet wilde en dat ik wel vrij zou nemen van werk. Dikke heibel uiteraard want leg maar eens uit waarom je het niet wilt zonder iemand meteen te bestempelen. Maar jammer dan. Liever ruzie nu dan voor mijn kop slaan later. Dit is iets waar ik, voor zover ik kan, 0 risico in wil nemen. maar eerlijk gezegd doe ik dat met alles. Mijn zoon mag ook niet bij een bepaalde klasgenoot komen omdat daar een ‘onveilige’ thuissituatie is. Mijn taak om mijn kind daarvoor te beschermen. Gezeik daardoor? Jammer dan

2. beebje082011

beebje082011 Fanatiek lid

29 jul 2011
    1.498
    275
    83
    Ik weet niet goed wat ik zou doen in deze situatie. Maar vind het wel erg dat het vertrouwen er onderling dus eigenlijk niet is, gezien opa en oma ook die veilige haven zouden moeten zijn waar je je kinderen met een gerust hart achter kan laten... erg als dat niet zo is, lijkt me. :( Het idee dat je niet zeker bent of er wel of niet iets kan gebeuren lijkt me een heel onveilig gevoel...

Deel Deze Pagina