Twijfel over het kopen van een houten poppenhuis geschikt voor barbies of juist een houten poppenhuis waar playmobil poppetjes in gebruikt kunnen worden. Ik hou niet zo van die plastic huizen, maar denk dat er met bijv playmobil meer wordt gespeeld. Iemand tips? Dus voor bijvoorbeeld een houten poppenhuis waar playmobil poppetjes en meubeltjes goed in zouden passen qua maat? Ik vind het ook wel leuk om het huis zelf te decoreren. Het gaat trouwens om een meisje van 4 jaar.
Ik heb ook heel lang getwijfeld. Ook om de prijs want het Playmobil huis is best duur met alle accessoires erbij.. Toch uiteindelijk voor het playmobil huis gekozen, omdat ze ee graag mee speelt en geen moment spijt gehad.. ze zet soms de speeltuin en dan weer het dierenpark bij het huis en kan dan echt lang spelen
Heeft ze al meer playmobil en vindt ze het leuk? Hier was playmobil geen succes bij dochter, zoon speelt alleen met de auto's en de kazerne's. Ik zou dus niet meteen een complete set kopen, maar liever een poppenhuis van hout en dan de playmobil poppetjes daarin.