ik vroeg me even af wat jullie zouden doen, helaas is mijn zoontje een echte pechvogel en heeft hij altijd wat.. tijdje geleden had hij de waterpokken,ook op zijn balletjes,dat zijn toen blaren geworden,en die zijn opengesprongen en gaan ontsteken. dus zijn hele balletjes waren ontstoken. daar heb ik ab voor gekregen dat trok gelukkig na een tijdje helemaal weg. toen ging dit over in een uitslag met een schimmeltje,daar ook weer zalf voor gehad,deze trok ook weer langzaam weg. alleen begonnen er donderdag weer 2 van die blaren in ze lies-bovenbeen. deze zijn dus weer opengegaan en zijn dus weer gaan ontsteken, gelijk weer overlegd met de ha, en weer begonnen met ab zalf. hij had me gezegd dat ze niet meer groter mochten worden dat de groei dus stil moest staan,en langzaam minder moet worden. nu is het zondag en wij hebben het idee dat het gewoon nog groter word, hij krijgt er nu 2plekken naast die erheen gaan groeien zeg maar. het zijn nu 2 plekken van bij elkaar denk ik 10cm (met 2 kleine ernaast) het zijn grote rode plekken waar het vel af is en ontstoken! nu vraag ik me af wat zal ik doen? naar de huisartsen post? of zal ik wachten tot dinsdag?(maandag is de ha er nooit) omdat de ab zalf misschie nog niet aangeslagen heeft? (nu 3 dagen) trouwens de ha denkt dat het een soort ecxeem is dat steeds gaat ontsteken,alleen mag ik daar nu geen zalf voor omdat het dus open wonden zijn. hij wil me wel doorsturen naar de dermatoloog sorry voor het lange verhaal. misschien heeft iemand ook nog wel tips of ervaringen?
ik zou ook de hap bellen , als je tot dinsdag gaat wachten is het misschien wel veel en veel erger en duurt de genezing ook weer een stuk langer!
Beterschap,ik zou nu ook gaan. Wachten tot dinsdag zou me echt te lang duren. Ik neem aan dat het ook flink pijnlijk is?
Zoals veel zeggen, gewoon bellen! Wat vervelend.. succes en beterschap voor je zoontje, hopelijk zijn jullie er snel vanaf
nou ik ben geweest, kom net terug! maar oh oh wat een kippen daar weer!! ik me verhaal gedaan! zegt die troela,maar je weet dat we hier zitten voor spoed en dingen die niet kunnen wachten op de eigen huisarts? waarom kom je hiervoor maak je je zorgen? ik zeg nou misschien omdat mijn ha heeft gezegd dat als het blijft groeien ondanks de ab dat ik dan aan de bel moet trekken.. zegt ze oh oh oh oke! dus maar even kijken! zegt ze ohjah ik kan me voorstellen dat dat heel erg is en heel erg pijn doet!! ja duhhhh!!! ik bel niet voor niks en krijg ook niet zomaar een afspraak lijkt me! maarja ik heb in ieder geval een sterkere antibioticazalf gekregen en het moet afgedekt worden. en dinsdag of woensdag weer terug naar me eigen huisarts, tenzij het erger word of hij koorts krijgt!
Goed dat je bent gegaan en vind het raar dat die arts niet eerst kijkt voordat ie begint over dat ze alleen voor 'spoed' dingen zijn....
ja dat is juist het lastige de randen van de luiers die schuren er precies overheen, het komt zeg maar net onder ze luier uit. maar zonder luier laten lopen is geen optie,want hij krab alles helamaal kapot dan. we moeten nu eerst zalf erop doen,dan om de wond heen sudocreme doen,en dan een gaasje erop,en dan op de bovenkant van het gaasje weer sudocreme zodat de urine er niet door kan en dan afplakken! en dat bij iedere luierverschoning..