misschien kunnen we hier wat ervaringen delen! we wilden een keer naar plopsaland coevorden gaan maar nu ik de site bekijk lijkt het me toch meer voor wat oudere kinderen (onze kids zijn bijna 3 en 4). Maar wat is nu echt leuk voor deze leeftijd. sprookjeswonderland enkhuizen vinden wij altijd erg leuk en laatst in dierenpark amersfoort geweest wat ook erg geslaagd was. Wie nog leuke tips?
wunderland kalkar in duitsland (net over de grens) Hotel, Familiepark en Partycentrum - All Inclusive - Arnhem - Duitsland | Hotel, Familiepark en Partycentrum Wunderland Kalkar
Hier viel plopsa indoor Coevorden wel echt in de smaak eigenlijk. Mijn jongste was net een paar dagen 3 en die had echt een superdag. Hij rende van attractie naar attractie en mocht ook bijna overal in. Ook voor de oudste van 4 was het erg leuk.
De Efteling, toch gewoon het allerleukst. Verder is safaripark beekse bergen erg leuk (dierentuinen sowieso wel). Mijn zoontje vindt het oertijdmuseum trouwens ook helemaal te gek (maar hij is wel een dino-fan ).
Alle dierentuinen. En we zijn vandaag naar Toverland geweest en het was een zeer geslaagd uitje. Zeker voor herhaling vatbaar
Hoewel dit niet echt een pretpark is wil ik hem toch even noemen. Irrland in duitsland. Hier kunnen kinderen van allerlei leeftijden lekker ravotten met water/zand,het is eigenlijk een grote speeltuin. Met doolhoven,dieren,water,springkussen,glijbanen.
Plopsaland Coevorden is juist super voor kinderen van 3/4 jaar! Plaswijckpark is ook erg leuk. Schateiland Zeumeren en het maisdoolhof in Voorthuizen vind ik ook erg leuk voor kinderen rond die leeftijd.
Efteling vinden wij altijd het leukste. Ik weet niet waar je precies woont, maar aangezien je Dierenpark Amersfoort noemt, bij Naarden/Huizen ligt Speelpark Oud Valkeveen. Erg leuk voor peuters en kleuters. Stuk minder groot, maar toch een hele dag pret. Entree is ook maar 10 euro, dus dat scheelt aanzienlijk tov de grote pretparken.
Wij zijn ook naar Plopsa Coevorden geweest en er is genoeg hoor voor die leeftijden. Julianatoren of linneaushof zijn ook aanraders.