Hoi dames Mijn dochter is van het weekend 1 geworden en mocht dus gisteren (eindelijk) geopereerd worden, gisterochtend zijn er buisjes geplaatst en neusamandel verwijderd. Weet iemand hoelang de neus mag blijven bloeden? Er komen geen liters bloed uit maar toch de hele dag door een bloedneus die je weg moet vegen. Ook snurkt ze ineens enorm! Hoort dit zo?
Snurken deed mijn kindje ook best wel even na het verwijderen van de neusamandel maar bloeden heeft ie alleen op de uitslaapkamer nog even flink gedaan daarna nog dat wat je zegt een beetje een loopneusje maar voordat we richting huis gingen was er niks meer aan de hand. Nu is ivm de warmte het bloed wel wat dunner dus zou ik kunnen begrijpen dat het wat langer kan blijven lopen. Als je het niet vertrouwd gewoon even bellen met het nummer wat je hebt meegekregen.
Hier geen bloedneus meer toen we weggingen uit zh. Wat al gezegd is, door warmte kan t wat sneller bloeden. Bij twijfel ff bellen.
Hier bleef het ook een klein beetje bloeden. Maar er werd ons gezegd dat het bloed niet eruit hoort te stromen. Dus mocht je het idee hebben dat het té is, dan gewoon bellen. Vinden ze helemaal niet erg. Is heel normaal een bezorgde ouder na een operatie.