Ik zie het probleem ook niet. En om antwoord op de vraag van TO te geven. Nee ik heb het nooit gedaan.
Hahaha weer een popcorn topic Zit alleen dit keer niet klaar met popcorn maar met een reep Johnny doodle fudge&brownie
Ik heb lang geleden in een kledingzaak gewerkt , op de zaterdag als bijbaan. En wij moesten altijd kleding aantrekken uit de winkel. Aan het einde van de dag werd het terug in de winkel gelegd. Alleen van een collega niet. Zij produceerde zoveel zweet dat de kleding eerst moest drogen Inmiddels werkt het bedrijf op een andere manier maar ik denk dat het nog wel veel gebeurt.
Gatverdamme dat heb ik dus ook meegemaakt. Ik had een kanten 'avond body' (lingerie) besteld en toen ik het uit de doos haalde zag ik gewoon witte opgedroogde afscheiding(?) in het slipje van de body zitten Ik heb toen ook ontzettend boos dat bedrijf gebeld. Juist lingerie moet extra goed gecontroleerd worden, bah!
Ik vind mezelf best asociaal, maar volgens mij gebeurt het best vaak (zeker met online bestellingen). Heb jij wel eens gedragen kleding terug gebracht of terug gestuurd? Ik heb me vergist, je vraagt het idd niet, maar constateert het zelf al...
Gadverdamme..... TS; ik vind het niet heel erg dramatisch, zou het zelf denk ik niet doen na een warm feestje. Ik heb wel een keer een jumpsuit van mijn dochter teruggestuurd nadat ze deze een paar uurtjes (binnen) aan had gehad. Ik vond het model haar toch zo raar staan, dacht eerst dat ie gewoon niet goed zat. Vinden sommigen misschien ook niet kunnen...
Ik denk dat dat inderdaad meer gebeurd. Vriendin van me werkte ooit in een vrij hippe winkel en daar moesten ze zelf kleding uit de winkel kopen en dragen, weliswaar met korting. Later werkte ze bij een andere, vrij chique winkel. Daar moest je 's morgens kleding uit het rek nemen om te dragen en 's avonds werd dat weer terug gehangen.
Ik heb in een kledingwinkel gewerkt en je wil niet weten wat er allemaal geprobeerd wordt te retourneren. Ik vind het asociaal maar ik nam sowieso niks aan met kaartjes eraf, ook al zijn ze netjes geknipt. De reden waarom kaartjes er aan zitten is om te controleren of het ongedragen is. Een ochtendje passen in huis kan wel met kaartjes er aan, een feestje met kaartjes er aan doen de meeste mensen niet zo snel Wij moesten overigens de kleding (met korting) kopen. Maar regelmatig als ik iets droeg wat een klant wilde hebben gingen ze er van uit dat ik me wel even om kon kleden juist in duurdere winkels wordt vaak door het personeel de kleding gedragen. Ik was echt álles voor ik het draag. GADVER
Gedragen kleding breng ik niet retour. Ik heb 1x een shirtje gekocht en daar zat een gat in van het “alarmding”. Die zag ik dus pas nadat ik hem een avond had gedragen. Iedereen zei dat ik er mee terug moest maar toch niet gedaan. Hij is zo in de vuilnisbak beland. Ik verwacht dat als ik kleding koop dat er niemand het kledingstuk heeft gedragen met uitzondering van het passen uiteraard. Bij mij gaat de kleding direct de wasmachine in als ik de kaartjes eraf knip.
Gadver!! Ben wel benieuwd hoe dit toen opgepakt werd? Heb je nog iets van compensatie gekregen ofzo, nadat je bestelling retour ging? Echt te ranzig voor woorden!
Nee, nooit gedaan en ook niet netjes. Maar mijn zus werkt in een kledingwinkel waarbij ze kleding uit de winkel aan moeten. Dit gaat s'avonds gewoon weer terug het rek in. Ook erg vies vind ik!!!
Ik vind het ook niet kunnen en zou nooit in me opkomen. Er liggen in mijn kast zeker 20 kledingstukken die ik niet draag omdat ze toch niet lekker zitten, of ik het niet leuk vind staan... gooi ze meestal in zo'n leger des heils kledingbak op den duur.
Mensen beantwoorden jouw vraag, bevestigen wel of niet dat ze het asociaal vinden en dan deze reactie. Wat had je verwacht? Dat er meer mensen toe zouden geven het te doen?
Ieuw, ik word misselijk van dit topic. Na al deze onsmakelijkheden ga ik op een cursus naaien en breien.
Nee ik mocht het kosteloos terug sturen. Bij reden retour moest ik 'vlekken' invullen en dat was het.
Ik heb nog niet alles gelezen maar vind het tof dat je dit hier eerlijk verteld! En nee het is zeker niet netjes maar ach. Ik begrijp het ergens ook wel. Als het kledingstuk verder nog helemaal netjes is (wat zo is anders nam de winkel het niet aan) ik neem aan dat de nieuwe eigenaar het sowieso eerst uitwast.
Nee nog nooit gedaan en zal het ook niet gaan doen. Zo'n kledingstuk zou bij mij achterin de kast belanden. @SDonya Dat is echt te smerig voor woorden! Ik mag hopen dat ze bij dat desbetreffende bedrijf zo geschrokken zijn dat ze de boel in het vervolg wel goed controleren... en als ik jou was had ik daar nooit meer wat gekocht.