Dag meiden! Ik heb een vraag. Ik wil misschien voor oudjaarsavond het spel: Ik hou van Holland kopen. Om te spelen met mijn vriend en mijn gezin. Is het spel leuk, moeilijk, makkelijk, saai enz? Graag jullie mening!! Groetjes, Doula
wij hebben hem naar 1x spelen terug gebracht. we vonden er echt helemaal niks aan. veel kaartjes met dezelfde vragen en de nummers op de cd komen niet over een met de nummers op de kaartjes. op de kaartjes gaan de nummers tot 40 en op de cd staan maar 20 nummers en de nummers tot en met 20 staan er bijna niet op. wij zelf zijn 21 en 22 jaar en de nummer op de cd kende we bijna allemaal niet omdat het ver voor onze tijd is of niet echt bekend.
Ik vind het spel wel helemaal super! WE gingen een weeekendje weg met vrienden en hadden het spel meegenomen we hebben het elke avond wel 3 of 4 keer gespeeld! de laatste avond hadden we zoiets van we gaan maar keer kaarten maar toch weer ik hou van holland gespeeld! ik vind het wel een aanrader!
ik vind er niet zoveel aan.. Wat ik overigens wel een leuk spel vindt is het 30seconden spel. Geweldig!!!! we hebben met kerst ontzettend gelachen en ik weet zeker dat t met oud en nieuw ook weer gaat gebeuren.
Ik vind het een erg leuk spel, zeker als je met wat meer mensen bent. Maar de zangvragen vind ik helemaal niets. Wie kent die liedjes nou?? (Of loop ik zo achter ) Wij hebben de regels iets aangepast: als je op het microfoontje komt met je pionnetje, mag je zelf een andere categorie kiezen Sommige 'gewone' vragen zijn ook heel ver gezocht, maar het is vaak wel leuk om het antwoord te weten. Ik raad 'm zeker wel aan, erg leuk!
We hebben het vorig jaar met het vriendenweekend gedaan. We hebben ons echt rotgelachen. Wij vonden het erg leuk.
wij hebben het spel vorig jaar gekregen in het kerstpakket van mn man... meegenomen toen we een weekend weggingen met de schoonfamilie.... en dat is ook de enige keer dat we het hebben gespeeld want je moet gewoon met meerdere personen zijn... het spel zelf is helemaal geweldig maar idd de liedjes op de cd zijn oudbollig... (je krijgt een stukje te horen die je dan zelf moet aanvullen)... wij hebben ook de aanvulling gekocht.... maar helaas nog niet gebruikt!!
Wij hebben het ook en al een paar keer gespeeld. Ik vind het een leuk spel, mn ouders vonden het ook leuk. Maar idd die CD slaat nergens op. Je moet het nummer na 10 sec. of zo stil zetten en dan moet je het weten... Nou als we het nummer helemaal uit lieten lopen wisten we het nog niet, en mijn man is nog aardig thuis in de smartlappen.. :S
Wij vinden het ook een leuk spel, we hebben het gespeeld met schoonfamilie met kerst. Zijn toch ongeveer 3 uur zoet geweest hiermee. De vragen met cd slaan we altijd over, we pakken dan een kaartje met een gewone vraag over muziek. De aanvulling hebben we wel, maar nog niet gebruikt.
Ik vind er niks aan, blijf echt steken bij het voetbal gedeelte...en als ik het leuk vond, was de rest weer aan het zuchten...dus nee ik speel het niet meer.