Zwanger en BBZ tegelijkertijd

Discussion in 'Zwangerschap' started by gully, Jul 22, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. gully

gully Lid

Feb 14, 2007
    36
    14
    8
    Female
    Testanalist
    Den Haag
    Hoi allemaal,

Ik heet Gülten en ben 29 jaar, ik heb een bijzondere ervaring op het moment waar ik nog helemaal geen informatie op het internet over heb kunnen vinden, daarom wil ik mijn vraag hier neerleggen.

Mijn man en ik wilden zwanger worden en waren 4 jaar bezig.
    We zijn pas geleden aan IUI begonnen.
    Op 4 juni 2010 mijn 2de cyclus dag moest ik GONAL f300 gaan gebruiken, na 7 dagen moest ik weer naar mijn Gyneacoloog.
    Ze constateerde dat ik 3 rijpe eitjes had en 2 bijna rijpe eitjes, ze staakte hierdoor de IUI, helaas ging het niet door.
    Mijn Gyn. zei duidelijk gebruik een condoom, de kans op een meerling is nu hoog, we zaten al midden in een verhuizing we hadden maar 1 x de kans gekregen voor een gemeenschap, we dachten het lukt al 4 jaar niet, waarom zou het met 1 keertje doen wel moeten lukken, nou tja het was dus toch raak, met 6,5 week kreeg ik een echo en ze zagen 1 mooie zwangerschap, maar even later zagen ze twee vermoedelijke buitenbaarmoederlijke zwangerschappen(geen hartactie). Nu moet ik 1x per week naar de echo om het te controleren, nu is mijn vraag hoe heet zo`n zwangerschap en komt het wel eens vaker voor?
    Ik ben nu zo bang dat het mijn zwangerschap kan schaden want ik heb eentje die mooi op de juiste plaats zit, maar die andere 2 zijn vermoedens op de echo.

Ik wil graag in contact komen met damens die hier ervaring mee hebben, er is namelijk nergens hier informatie over te vinden.

Alvast bedankt voor het lezen van mijn huidige ervaring.

Met vriendelijk groet,

Gülten

2. Mispoes

Mispoes Fanatiek lid

Feb 2, 2006
    1,821
    1
    0
    Nabij Eindhoven
    hmmm sorry, ik heb je verhaal gelezen, maar ik zou er eeeeeeecht geen antwoord op weten. Ik hoop dat een ander je kan helpen bij je vraag........ Succes

3. dobslots

dobslots Actief lid

Mar 19, 2010
    178
    0
    0
    Hallo,
    Ik denk dat dit toch al een redelijk uitzonderlijk geval is!
    Ik had ook een bbz en is operatief verwijderd op 7 wk. Was hierbij niet zwanger. Heb geen idee of het schadelijk is voor de andere zwangerschap. Mss is een tweede opinie geen overbodige luxe?
    Veel succes en ook een beetje proficiat. Hoop dat alles goed gaat!

4. s1986

s1986 Niet meer actief

Volgens mij heb ik ooit gelezen dat ze het gewoon verwijderd hadden en het andere vruchtje gewoon bleef zitten. Je verliest dan wel wat bruin bloed of rood maar dat was dan van die bbz.
    Bahh meid sterkte en hoop voor jou dat het allemaal toch nog goed komt!

Share This Page