8 weken en buikkrampen

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Bodien, 23 apr 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bodien

Bodien Fanatiek lid

15 mrt 2013
    1.614
    167
    63
    Hebben anderen hier ook last van? Heb het nu ander half tot 2 weken niet gehad, en nu ineens begint het weer

2. Tralalala

Tralalala Fanatiek lid

29 dec 2012
    1.968
    1
    36
    Zuiden van NL
    Bij mij is het ook een komen en gaan van krampjes.... Ik beschouw het maar gewoon als tekenen dat m'n baarmoeder aan het groeien is!

3. Bodien

Bodien Fanatiek lid

15 mrt 2013
    1.614
    167
    63
    Had gister wel druppel bloed. Niet veel.....weet niet wat ik er van moet denken....was niet veel......echt maar een druppel

4. cheeky

cheeky Lid

1 jan 2012
    11
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb het bij mijn eerste zwangerschap niet gehad.
    Nu bij mijn tweede wel ik ben nu 7 weken zwanger en het schijnt erbij te horen.
    Ik had het zo erg dat ik zondagnacht en gisteren in het ziekenhuis ben geweest hiervoor. Maar gelukkig niks aan de hand.
    Dat het zo erg kon zijn bij een zwangerschap had ik nooit kunnen denken.
    Rust en paracetamol moeten gaan helpen.

5. Vlindertjuh1987

Vlindertjuh1987 Niet meer actief

Hoi meis, ik ben aankomende vrijdag ook acht weken zwanger en heb sinds een paar dagen ook last van een soort zeurend gevoel in mijn onderbuik... Heb ook weer met vlagen pijn in mijn liezen, heb jij dit ook?? Heb je verder nog last van bepaalde zwangerschapskwaaltjes? Ik wordt zo onzeker van al die kwaaltjes die komen en gaan. Heb ook echt pijnlijke gespannen borsten en pijnlijke tepels gehad, was ook ineens een stuk minder en nu lijkt het weer te beginnen...

6. Vlindertjuh1987

Vlindertjuh1987 Niet meer actief

Hey wat leuk, nog iemand die rond de zeven/acht weken is!! :D Heb jij verder nog zwangerschapskwaaltjes?? Je moet echt veel pijn hebben gehad zeg, gelukkig is er niks aan de hand!! Je schrikt je kapot en wordt vreselijk onzeker van he.. Hebben ze een echo gemaakt?? Ik heb vreselijke spierpijn in mijn schouders de laatste paar dagen, neem ook elke dag een paracetamol anders kom ik echt de dag niet door...

7. bibinijmegen

bibinijmegen Fanatiek lid

6 apr 2012
    2.254
    1
    0
    mijn gezinneke
    Gefeliciteerd met je zwangerschap

Je lichaam is aan het werken het voelt als menstruatiepijn
    dat betekend dat je baarmoeder aan het werken is voor je kleintje in je buik is geen fijn gevoel maar dat zal de hele zwangerschap zo zijn !!!

8. Bodien

Bodien Fanatiek lid

15 mrt 2013
    1.614
    167
    63
    Ja onzeker word je er idd van.....maar blijkbaar hoort het er toch bij....mag je als je zwanger bent trouwens wel paracetamol?

9. Nathaliiej

Nathaliiej Fanatiek lid

20 nov 2012
    1.206
    1
    0
    NULL
    Utrechtse Heuvelrug
    Gewone paracetamol wel ja, verder geen andere pijnstilling.
    Maar alsnog het liefst zo min mogelijk

10. Spitsmuis

Spitsmuis Niet meer actief

Ik heb het toen ook gehad en echt heel erg.
    Het kwam in golven en dan ging het weer weg en 5 minuten later begon het weer en zo uren aan een stuk.
    Dacht echt dat ik een miskraam aan het krijgen was,lag helemaal krom van de pijn en moest het echt wegpuffen.
    En zie nu,bijna 21 weken zwanger dus het kindje is gelukkig blijven zitten ;)
    Vaak heeft het te maken met de innesteling en daar kun je ook bloedverlies bij hebben,dat had ik ook.
    Ben toen ook in het ziekenhuis geweest maar alles was keurig in orde.

Deel Deze Pagina