Beste allen, Gefeliciteerd met jullie zwangerschappen! Zelf weet ik ook net dat ik zwanger ben, nu zes weken, en ben dolblij. Ik heb me aangemeld voor Moeders voor Moeders. Je hoeft alleen je urine gedurende een paar weken op te vangen en je helpt er een hoop vrouwen mee die graag zwanger willen worden, maar daar moeite mee hebben. Iedereen kan zich wel voorstellen hoe frustrerend dat is en hoe machteloos je je voelt dan... Ik heb een heel lief zacht wikkeldekentje gekregen voor mijn deelname! De vrouw die mijn aanmelding kwam bespreken (een vrijwilligster..) vertelde dat het goed gaat met Moeders voor Moeders, maar dat het fantastisch zou zijn als er meer zwangere vrouwen zich zouden aanmelden, omdat er nog altijd meer vraag naar de hormonen is, dan aanbod.. Dus.... denk er graag over na! Spread the joy!! Succes met jullie zwangerschappen, geniet ervan!
wat super goed dat jullie dat doen !!Ik hoop dat jullie een voorbeeld zijn voor velen meiden ......!!!Een hele fijne zwangerschap gewenst !!en hopenlijk mag ik snel ook weer plassen voor mvm liefs hellen
Gefeliciteerd!! Ik weet sinds gister dat ik zwanger ben na onze 1e ICSI, en gister ook gelijk ingeschreven voor MvM
Iedereen gefeliciteerd met de zwangerschap! Ik ben net 4,5 week zwanger en ga me morgen over overmorgen aanmelden! Dan word het al mijn 2de x voor moeders voor moeders De vorige x een super mooie dvd gehad waar je kan hoe je kindje groeit van bevruchting tot bevalling! Heeeeel mooi! Succes!
Hier ook Mvm. Mag nog twee weken. Vind het wel een opgave gezien de lucht die vrijkomt! Maar elk druppeltje helpt, toch? Allemaal gefeliciteerd met jullie zwangerschap. Fijn dat jullie ook meedoen!
Ik heb de volle periode meegedaan en ben blij dat ik het gedaan heb. Ik vind het een fijn gevoel dat er straks misschien iemand zwanger is dankzij mij.
Gefeliciteerd met jullie zwangerschap meiden En super goed dat jullie mee doen aan MvM. Ik heb er ook aan meegedaan maar helaas moest ik vroegtijdig stoppen ivm erge misselijkheid in de eerste weken. Bij de 9e week moest ik me echt afmelden want ik trok de lucht van de flessen niet meer maar ik ben toch ondanks dat ik vroeger moest stoppen erg blij dat ik mijn bijdrage heb kunnen leveren. Van min 4 zwangerschappen (dit is de 4e) heb ik 3x mee gedaan. En dat voelt toch wel erg goed kan ik je zeggen! Vind het ook super dat nieuwe zwangere er aan mee doen en urine inzamelen! En die wikkeldoek is leuk he! Heerlijk zacht ook! Ik zie ons kleine meisje er al helemaal in liggen,heerlik hihi
net de kratjes weer buiten gezet. vind het een super initiatief! de vrijwilligster die bij ons kwam vertelde dat 25% van alle zwangere vrouwen in NL meedoet aan MvM. maar dat het erg wisselt per regio. er zijn gemeentes waar 80% van de zwangere vrouwen mee doen, en waar ik woon doen zéér weinig vrouwen mee, (voelen zich denk ik te goed hiervoor, en kost het te veel moeite...?) maar super dat jullie ook meedoen! toch fijn om andere stellen te kunnen helpen met zwanger raken.
Ik heb ook meegedaan! Nog 7 emmys liggen in de vriezer dus als we voor nog een kindje gaan heb ik pregnyl weer hard nodig
Ik heb mijn toen ik net wist dat ik zwanger was ook meegedaan je helpt er andere meiden mee waar zwanger worden niet zo makkelijk voor gaat,zoals medicatie met hormonen. en je krijgt er een leuk kadootje voor terug het is een kleine moeite.!! succes met jullie zwangerschap en gefeliciteerd
Vandaag het gesprekje gehad. Wat een aardige vrouw en het voelt echt goed om mee te doen! Zelf weet ik helaas hoe belangrijk het is voor sommige vrouwen om dit voor een ander te doen. Leuk cadeau (ik verklap niks) en blad!
ik doe weer mee! met MvM ik heb ook aangemeldt deze week wordt ik gebelt en dan mag ik mee doen...en hoop dat deze ronden plak babytje wordt dan kan ik mee plassen tot 16 weken spannend en iedereen van harte!
Ook hier wordt keurig mee gedaan aan moeders voor moeders. Ik doe vanaf 6,5 week mee en mag nog tot begin juni. De geur valt mij af en toe ook tegen. Maar ik kan het nog aan .
Goed dat je meedoet. Tegen de tijd dat ik echt duidelijke informatie kreeg over wat moeders voor moeders doet toen was ik al te lang zwanger om mee te doen. Misschien bij de volgende zwangerschap.
Ik ga MvM zeker in mijn achterhoofd houden! Maar heb wel een vraag. In welke gevallen mag je niet meedoen? Als je bepaalde ziekten hebt ofzo?
er zijn idd wel voorwaarden. als er iemand langskomt moet je een lijstje invullen en daarop staan een aantal ziektes, alleen als je geen van die ziektes hebt mag je meedoen. ik weet niet meer uit m'n hoofd welke ziektes dit waren, maar dan zou je altijd even kunnen bellen naar MvM, aan de telefoon kunnen ze je ook verder helpen
Ik heb beide zwangerschappen meegedaan. Vanzelfsprekend vond ik. Eerste zwangerschap liet wat langer op zich wachten, maar deze zwangerschap was het in 1 maand raak. Ik vond dat ik mij daarom echt meteen aan moest melden. Heb vanaf 5 weken al mee kunnen doen daardoor. Toen ik mij aanmeldde kreeg ik het boek 'paaseitjes zoeken in het AMC' van Anne Tel. Ik raad echt iedereen aan om dit boek te lezen. Ik heb zoveel meer begrip, inzicht en respect gekregen voor mensen die in de medische malle molen zitten. En daarnaast is het ook een boek waar de positiviteit van af straalt, voor wie in deze onzekere situatie zit, de moed er toch in te houden. Hoe moeilijk ook en hoe vervelend, bijna schuldig ik mij voel om dat te zeggen, zonder zelf te weten hoe ontzettend zwaar dit moet zijn. In elk geval, voor wie denkt dat zwanger worden vanzelfsprekend is en Moeders voor Moeders te veel moeite vindt... Lees dit boek!!!!!
Ze zijn net langsgeweest, mooie knaltest En nu plas ik dus ook in een kannetje.. Wat een lomp ding Ik denk dat de meeste vrouwen die niet mee doen het helemaal niet kennen.. Ik zag toevallig vorige keer(mk) een foldertje liggen bij de verloskundige, en hier had ik de banner al gezien van MvM.. Toen even op gaan zoeken hoe of wat en tsja. Wat ik me trouwens ook voor kan stellen als reden om niet mee te doen.. Als je maar 1 wc hebt! Al die kannen enz bewaren, terwijl je nog niet wilt dat iemand het weet.. Gelukkig heb ik er 2