Gedroomd over 'vlucht-tas'....

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Minyaweth, 4 mrt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Minyaweth

Minyaweth VIP lid

20 aug 2006
    9.082
    1
    0
    Overijssel
    Vanacht heb ik gedroomd dat ik mijn vluchttas klaar moest zetten/maken :confused:
    Ik zit eigenlijk al een paar weken tegen mezelf te zeggen: kom op Debbie, maakt die tas in orde! Maar eigenlijk kwam het er nooit van. Ik had nog niet zo'n haast.... :)
    Maar deze droom was zo gedetailleerd dat ik me spontaan heel erg gehaast en benauwd voel :( Ben gelijk maar een lijstje gaan maken met spulletjes die ik in moet pakken en klaar moet zetten. Stel je voor....
    Ik zou zeker niet de eerste vrouw zijn die op zo'n manier gewaarschuwd wordt dat er misschien een naderende bevalling zal komen... hahahahaha... Jee... wordt een beetje kriegel....

Hebben meer meiden dit ook van te voor gehad? Dromen over de vluchttas en dat de bevalling daarna 'snel' is begonnen?
    Ben eigenlijk wel benieuwd... deze droom was gewoon 'anders' dan andere dromen....

:(

2. chiesa

chiesa Fanatiek lid

4 mrt 2006
    2.533
    0
    0
    Haha je weet maar nooit. Ik hoop dat het mee zal vallen :)

3. Karagoz

Karagoz VIP lid

14 apr 2006
    7.984
    0
    36
    Moeder en verzorgende
    ergens in het land
    selam

had geen droom dat ik mijn tas moest klaar zetten. Maar ik heb met 33 weken wel mijn tas klaar gemaakt.

Ik weet niet waarom maar ik had gewoon een gevoel dat ik mijn tas moest klaar maken.

Mijn man zei, dat ik nog moest wachten. Ik had nog 6 weken voor de "bevalling".

Raar maar waar, een week later was ik bevallen.

Ik zei tegen mijn man. Goed he dat ik mijn tas klaar had gezet, want jij weet toch niet wat ik allemaal nodig had!

Lekker puh!

4. Cynthia85

Cynthia85 Bekend lid

4 aug 2006
    799
    0
    0
    Gezondheidzorg
    Schiedam
    Ik heb ook een droom gehad pas, waarna ik de volgende dag mijn tas heb ingepakt. Ik wilde het al een paar weken doen, maar het kwam er ook niet van, die droom was voor mij een teken dat ik het snel moest doen.

5. Vera

Vera Fanatiek lid

17 apr 2006
    2.604
    1
    0
    Nooit gedroomd, maar wel ook al in week 33/34 ongeveer klaargezet. Mijn zoontje is 9 dagen te laat geboren, dus het wil niet altijd wat zeggen.....
    maar ik vond het gewoon een veilig gevoel.

6. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Nou nadat ik 2 weken geleden door de VK ineens nar het Zh gestuurd werd voor een CTG-scan ben ik toch maar dingen klaar gaan maken. Tas is nog niet klaar, maar wel al aan begonnen.

7. stitch

stitch Fanatiek lid

24 sep 2006
    1.561
    0
    0
    nee geen droom
    maar ben wel wakker geschut dat ik het ook maar eens moet gaan klaar zetten, thanks!

groetjes susanne

Deel Deze Pagina