ineens voel ik mijn eisprong niet

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door liefssuus, 4 nov 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. liefssuus

liefssuus Lid

24 aug 2014
    27
    0
    0
    Hoi allemaal,

ik denk dat jullie dit al vaker hebben gehoord deze vraag, maar ik moet het gewoon kwijt.

ik heb mijn vriend beloofd deze maand er niet zoveel mee bezig te zijn. tot vandaag lukte het me aardig.

We zitten in ronde 6.
    ik voel normaal gesproken al jaren mijn eisprong. echt soms meer pijn dan andere keren maar het is elke maand gevoelig en dan altijd 14 dagen later is mijn menstruatie. ( zelf 2 maanden gecontroleerd met ovulatietesten )

nu deze maand niks gevoelt.
    ik moest mijn eisprong hebben afgelopen donderdag 30 oktober. ( als ik mijn vorige cyclus aan zal houden) en normaal heb ik 2 of 3 dagen na mijn ei witte afscheiding.
    nu gisteren was dag 4 kwam ik en witte afscheiding tegen en ook nog eens vruchtbaarheidsslijm en vandaag ben ik weer droog.

Zal mijn ei nou al geweest zijn of niet??

ik ben behoorlijk in de war nu en zit me natuurlijk weer beetje gek te maken. (zucht) daarom zet ik het hier maar even neer.

2. Joyce01

Joyce01 Actief lid

13 mrt 2013
    480
    0
    0
    NULL
    NULL
    Moeilijk te zeggen. Heb je deze ronde ook ovuluatietesten gebruikt? Waarschijnlijk niet uit je verhaal.. vruchtbaar slijm kan je wel meerdere dagen hebben. Ik denk wel dat je je eisprong gehad zou kunnen hebben.. anders zou ik het gewoon ongeveer om de dag blijven doen, dan weet je dat je met klussen sowieso goed zit mocht je ei toch iets later zijn.
    Enige manier om er echt iets over te kunnen zeggen zijn toch ovuluatietesten of temperaturen..

3. liefssuus

liefssuus Lid

24 aug 2014
    27
    0
    0
    dank je wel voor je reactie. Heb inderdaad geen ovulatietest gebruikt. Ik hoop dat mijn eisprong al geweest is.
    Misschien toch maar temperaturen volgende cyclus.

Dacht ik het onder controle te hebben hahaha helaas. mijn lichaam neemt mij een beetje in de maling. ;)

Deel Deze Pagina