1ste x zwanger met clomid nu een 2de....

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door gemma87, 12 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. gemma87

gemma87 Actief lid

14 mrt 2011
    371
    2
    18
    Hoi dames

ik heb een vraagje ik ben eind april trotse mama geworden van een meisje nu wilde ik mijn kids altijd graag vlot achterelkaar dus toen ze 7 mnd was gestopt met de pil...
    Echter ben ik van mijn meisje zwanger geworden na 2x clomid te hebben gekregen van mijn arts,werd via huisarts doorverwezen naar t zkh poli fertiliteit..
    Nu ben ik dus ruim 3 mnd geleden gestopt echter heb ik na mijn ontrekkingsbloeding geen mestruaitie gehad.
    heb een x tussendoor een test gedaan was negatief..
    Nu weet ik eigenlijk niet zo goed wat te doen het liefst ga ik weer aan de clomid want dit hopen en wachten op een menstruatie is niet leuk,voor de 1 ste ik ruim jaar bezig geweest..
    nu is mijn vraag kan ik dit gewoon via mijn huisarts krijgen of moet ik weeer naar het zkh ik ben bang dat mijn arts zal zeggen dat ik t eerst nog maar eens een tijd moet proberen.:).
    echter ik wil natuurlijk het leeftijdverschil zo klein mogelijk houden en snel zwanger worden ,wie niet :D:D...
    zijn er dames die hier ervaring mee hebben ?

gr gemma

2. mamalies

mamalies Actief lid

6 feb 2011
    101
    0
    0
    die clomit krijg je niet. eerst weer een jaar proberen en dan gaan ze opnieuw kijken.

hier het zelfde probleem. eerte zwanger geraakt met clomit. nu inmiddeles al weer een jaar bezig voor tweede beeb. vorige maand na dokter geweest in ziekenhuis en die zegt eerst nog een half jaartje proberen en dan kijken we verder. ik wil ook het liefst gelijk weer clomit maar dat gaat helaas niet door!

3. Wachtende

Wachtende Fanatiek lid

29 nov 2011
    4.414
    0
    0
    Procedures verschillen per ziekenhuis en per fert. arts.
    Neem contact op met het ziekenhuis en overleg, alleen hun kunnen je duidelijkheid geven.

HEt zal waarschijnlijk ook aan de reden waarom je Clomid kreeg liggen, als jij zonder Clomid geen ovulatie hebt kun je wel 10 jaar proberen maar kom je nergens. Zonde van je tijd.

Kortom: overleg met de artsen, die bepalen het beleid...wij niet :p

Deel Deze Pagina