Vraagje ?

Discussion in 'Zwanger worden' started by Inger1979, Feb 27, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Inger1979

Inger1979 Fanatiek lid

Hallo allemaal,
    ik heb een vraagje.

Ik heb met mijn vriend op de dag na mijn eisprong gevreeen en sindsdien voel ik iets in mijn onderbuik en heb ik veel meer honger.
    Ik was begin januari ook zwanger (maar helaas een miskraam) maar toen voelde ik mijn borsten heel erg en dat heb ik nu niet.

Kan ik zwanger zijn? Ik weet ook mijn cyclus niet precies dus ik weet niet wanneer ik kan testen...

groetjes Inger

2. Na de eisprong kan je eitje niet meer bevrucht worden, dus kan je niet zwanger zijn.
    Na een positieve ovulatietest kan je eitje nog wel bevrucht worden, omdat dan de ovulatie nog moet komen.

3. Miez

Miez Fanatiek lid

Feb 7, 2008
    1,118
    0
    0
    Ja je kunt natuurlijk wel zwanger zijn. Je hebt normaal gesproken je eisprong zo'n twee weken voordat je ongesteld wordt. Dus als je eisprong meer dan twee weken geleden is zou ik een test doen. Want dan ben je dus eigenlijk over tijd.
    Als dat nog geen 2 weken geleden is, dan zou ik er nog niet vanuit gaan dat je zwanger bent.
    Ik hoop het natuurlijk wel voor je!

4. Inger1979

Inger1979 Fanatiek lid

Bedankt voor jullie reacties!
    Het is nog geen 2 weken geleden, dus we wachten "rustig"af...
    Ik zal voor de zekerheid een test doen volgende week.
    bedankt! groetjes Inger

5. Ellenk

Ellenk VIP lid

op de dag na de eisprong ben je te laat voor je bevruchting je ei leeft maar een uur of 12..... Maar als je daarvoor nog gevreeen hebt kan het altijd. er zijn studies dat sommige zeer gezonde zaadjes het wel 7 dagen kunnen volhouden....

Succes

Share This Page