Vandaag of morgen is mijn nod. Gister heb ik nog negatief getest op 11 dpo. Ik heb wel het idee dat mijn ongesteldheid eraan komt (steekjes, trekkerige buik) maar het is er nog niet Ik vind het best spannend of ik het nu wordt of dat ik toch nog zwanger ben! Wie zit er nog meer in hetzelfde schuitje?
Hetzelfde schuitje. Vandaag nod, maar nog niks. Wel steken in mijn onderbuik. Van het weekend begon dat al licht. Ik heb normaal nooit krampen vooraf. En nu is het heel irritant. Zondagmiddag negatief getest, dus ik denk wel dat mijn periode eraan komt. Ik heb ook zo'n variabel kaartje met temperaturen. Ik wil wel duimen maar echt erin geloven doe ik bij mij niet. Zo irritant. Als het toch moet, kom dan maar op. Dan kunnen we naar de volgende poging. Succes deze dagen met wachten
Succes met wachten! Bij mijn zoontje testte ik 1 dag naar NOD negatief, 3 dagen later toch positief dus mocht je een negatieve test hebben, het zegt niet altijd wat...
ik duim voor jullie. ik heb 5 dec mijn nod ik had vanmorgen wel getest met cb + en eerst verscheen er een + en later trok hij weg,weet het niet
@Babke, je vervelend he, zo´n tempkaartje waar je niks van op aan kan.. Bij mij gaat het ook op en neer, volgens FF heb ik niet eens een ei gehad :s Ik weet zeker van wel trouwens want ik heb clomid en echo´s gehad @Mamsie, dat zijn de positieve verhalen! Ik hoop dat dit voor ons ook op gaat @Moontje, wat vreemd dat het kruis weer weg trok :s maar je bent ook nog wel vroeg met testen 1 week voor je nod Hier nog geen ongi te bekennen, wel nog zo´n gevoel in mijn buik Voor de gein heb ik net een ovu test gedaan, en wat denk je? Een hele duidelijke streep :O Hij is nog net niet positief, maar echt er tegenaan. Wat moet ik daar nou weer mee?
@Mamsie, hoop doet leven hier nog steeds niks. Had voor de zekerheid een kruisje ingedaan en dacht wat licht bruine vloed te zien, maar zo'n kruisje kan zo vertekenen. Vanmiddag toch maar weg gedaan en een ruim uur terug nog niks. @Moontje. Je hebt nog even dus dat zegt niks joh! @Behappy, bedankt hè! @Rooz88, wachten duurt lang en maar kramp hebben/ steken. Al is het minder pijnlijk/aanwezig dan vanmorgen. Het zeurt nu, maar als ik er niet aan denk merk ik niet veel. Ben benieuwd morgen. Laat je het even weten?
Ja ik laat het zeker weten Ik ga ook steeds meer voelen als ik erop let (of hier op het forum zit ) Dus ik ga ook maar eens wat doen, opruimen en koken Ik duim voor je dat het niet doorzet Babke!
Ik hoop voor iedereen snel duidelijkheid en het liefst een positieve test Zelf heb ik ook een aantal klachten die ik normaal altijd heb, alleen nu ook duizelig, autoziek en af en toe rare smaak. Ik probeer te wachten met testen tot zaterdag.
Hier precies hetzelfde. En mijn tempkaartje gaat ook ineens normaal doen. Ik snap er niks van. Kruidvat test was negatief.
Hier nog geen nieuws.. Negatieve test gehad vanmorgen, maar ook nog steeds geen ongi. Net even mn bm gevoeld en slijm gecheckt, maar nog gewoon wit dus dat is nog een beetje hoopvol
Nou Marik duimen op een positest op of voor je nod, want negatief testen erna is niet leuk. We duimen
Nou volgens mij ben ik gewoon zwanger. Sinds ik rectaal mijn temp opmeet is hij best stabiel en vandaag gaat hij zelfs omhoog. Ik heb op de orale temperaturen 3 tiende gedaan om een logisch kaartje te krijgen, maar volgens mij kloppen ze voor geen meter. ZO maar weer eens testen.
Net een test gedaan van de mediqapotheek. Wat een kuttest zeg. Negatief natuurlijk, maar de controlelijn was zelf vaag. Dus ja, al zou er een ietsepietsie hcg aanwezig zijn, dan is dat natuurlijk nooit zichtbaar. Ik heb nog een CB digital, maar ik ben een beetje bang voor die harde letters niet zwanger. Maar gezien mijn temperatuur denk ik dat er toch wel iets gaande is. Heel frusti dit, zeg!
We gaan we gaan wel gelijk op zeg! Mijn temp is al de hele week hetzelfde terwijl die normaal best wel schommelt.. maar aangezien mn test is ook wit bleef gister ga ik niet meer testen voor zaterdag, als ik niet eerder ongi word Ik duim voor ons!