Hallo dames, Ik ben sinds aug '08 gestopt met de pil en heb nu helaas een erg onregelmatige cyclus. Nu heb ik 10/11 maart mijn laatste ongie gehad en ben ik gelijk begonnen met de teunisbloempillen van de etos. Wat mij wel opviel was dat ik al een halfjaar geen doorzichtig/vruchtbaar slijm had gezien na het stoppen met de pil en dat ik dat nu ineens wel weer zo'n 14 dagen na mijn ongie dat slijm in mijn slip zag zitten (doorzichtig en rekbaar) nu ging ik dus met de calculator uitrekenen wanneer mijn ei zou zijn als ik weer een cyclus van 28 dagen zou hebben. Dit was afgelopen dinsdag 24 maart, dus wel rond die dag van dat slijm... nu is mijn vraag: heb je als je dat slijm ziet ook automatisch een eisprong op de loer liggen of heeft dat er niks mee te maken? Ik heb namelijk 20 en 22 maart sex gehad dus wie weet is het gunstig geweest... kon helaas de 24e geen sex hebben vanwege bruikkrampen en diarree(buikgriepje)... maar goed, de kans is er altijd... tenzij ik natuurlijk geen eisprong heb gehad... wie kan hierop reageren? Groetjes!